Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Halo: Combat Evolved - Anniversary i wsparcie dla 3D
#1
[Obrazek: z9759076Q,Halo--Combat-Evolved-Anniversary.jpg]


W ramach odbywającej się na PAX Prime imprezy Halo Fest poświęconej dziesięcioleciu serii Halo poznaliśmy nowe informacje związane z grami z cyklu. Ujawniono m.in. nowe mapy multiplayerowe do Halo: Combat Evolved – Anniversary, a także fakt, że gra obsługiwać będzie technologię stereoskopowego 3D.

Przedstawiciele studia 343 Industries ujawnili nowe mapy, które znajdą się w Halo: Combat Evolved – Anniversary. Do znanych już nam Damnation i Beaver Creek dołączą Timberland (do tej pory dostępna tylko na PC), Prisoner oraz Installation 04. Wszystkie lokacje są nowymi wersjami z oryginalnej „jedynki”, choć gracze będą mogli przełączać się pomiędzy klasycznym, a nowoczesnym wyglądem. Dwie pierwsze przystosowane będą do standardowych rozgrywek multiplayerowych, a ostatnia do trybu Firefight.

Twórcy gry ujawnili ponadto, że posiadacze telewizorów ze wsparciem dla stereoskopowego 3D będą mogli cieszyć się Halo: Combat Evolved – Anniversary w pełnym trójwymiarze. A to dzięki własnej, opracowanej przez developerów technologii.

Studio 343 Industries zapowiedziało także, że w październiku ukaże się nowa aktualizacja do Halo: Reach. Przyniesie ona ze sobą znany z pierwszej części gry pistolet magnum (znajdzie się on też w Halo: Combat Evolved – Anniversary). Wprowadzone zostaną także inne poprawki – m.in. ilość obrażeń pochłania przez zbroje będzie zależeć od pozostałej graczowi energii. Posiadacze Xboksów 360 z 4 GB pamięci, ale bez dysku twardego, będą mogli skorzystać z opcji matchmakingu w kampanii i trybie Firefight.

http://www.cdaction.pl/news-21591/halo-c...wideo.html

Wdzięczność - najpiękniejcza waluta na świecie.
Jeśli masz szybkie łącze i chcesz ściągać z kilkudziesięciu serwerów uploadowych bez limitu prędkości, przetestuj TO:
[Obrazek: new_400x50.jpg]
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości