38 Studios / Big Huge Games producent Electronic Arts Inc. wydawca reckoning.amalur.com Strona oficialna [table][row] [cell] |
wersja językowa: angielska |
Akcja gry toczy się w krainie nazwanej Amalur. Wcielamy się człowieka, który został wskrzeszony w ramach tajemniczego eksperymentu związanego z urządzeniem zwanym Kołem Dusz. W czasie rozgrywki staramy się odkryć jaka intryga stoi za naszym powrotem na padół żywych i dlaczego nie posiadamy Przeznaczenia – wszyscy mieszkańcy Amalur mają bowiem z góry zapisaną przyszłość, której nie mogą zmienić.
Tytuł łączy cechy klasycznego RPG, z wielkim, otwartym światem wypełnionym postaciami, bogatą historią i rozbudowanym drzewkiem rozwoju oraz dynamicznej gry zręcznościowej przypominającej nieco serię God of War (głównie w zakresie walk). Twórcy poszli na pewne ustępstwa, ale nie zrezygnowali z oryginalnych rozwiązań – przykładowo klasy postaci nie wybieramy na początku zabawy, gdyż jest ona naturalną konsekwencją wyborów dokonywanych podczas przygody. Z drugiej strony o zwycięstwie w potyczkach decyduje nie tylko sprawność palców, ale przede wszystkim poziom bohatera. Na rozwój fabuły istotnie wpływa rozbudowany system dialogowy stworzony na wzór modułu znanego z Mass Effect, co pozwala w znacznej mierze decydować o kierunku, w którym podążamy.
Sam w nią czasem gram (jak znajdę wolny czas) lubię tego typu gry, grałem wcześniej w dragon age jednak w porównaniu z Kingdoms of Amalur: Reckoning wygrywa Kingdoms ...
Jego fabułą jest dłuższa i ma więcej ciekawych broni. Minusem jest to że nie ma polskich napisów więc trzeba się wsłuchiwać w angielskie dialogi lub czytać angielskie napisy
Z neta:
Moje: