Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!

LINUX dla Ciebie :)
Star 
Witam !!
Na początek wypadałoby się przedstawić. Jestem Dominik w sieci znany jako MXT lub Mayster jak kto woli. Jestem zapalonym informatykiem interesują mnie jej wszystkie gałęzie i praktycznie w wszystkich mam coś do powiedzenia.

Dziś jako pierwszy raz mam zamiar przedstawić publicznie pierwszy wpis na temat mało znanego systemu opartego o dystrybucję Ubuntu lub Debiana jak kto woli. Mowa o LINUX'ie MINT.

Mint to ciekawa opcja dla osób które posiadają pewne doświadczenia z linuxem oraz dla zupełnie nowych użytkowników. System posiada praktycznie wszystkie niezbędne aplikacje do pracy zaraz po instalacji intuicyjny interfejs, oraz dużą elastyczność w dostosowaniu do indywidualnych potrzeb użytkownika. Nie musimy już znać poleceń terminala i apt-get install staje się czymś co odchodzi do lamusa. Linux skrojony został na miarę drugiej dekady XXI wieku i rozwija się równolegle z Ubuntu w cyklu sześciomiesięcznym, dystrybucja oparta o Debiana rozwija się wolniej jednak wydajność systemu jest nieznacznie lepsze.