Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Laptop HP G62
#1
Witam mam pytanie dotyczące mojego laptopa. Obecnie posiadam windows 7 i chiałbym przeinstalować windowsa na coś takiego (Windows SP3.PL mam go u siebie na chomiku) jest takie coś możliwe, jak tak to tylko trzeba zainstalować ten nowy? Proszę o wyrozumiałość jeżeli napisałem jakąś głupotę ale jestem kompletnie zielony w tym temacie proszę o szybką pomoc
  Odpowiedz
#2
Z nazwy wiele nie wynika ale skoro jest z SP3 to wnioskuję że jest to Windows XP z Serwis Pakiem 3.
Przeinstalować możesz ale wcześniej musisz sformatować dysk i dopiero później zainstalować XP, możesz też spróbować zrobić downgrade systemu ale jest to troszkę skomplikowane w przypadku downgrade z 7 do XP.
  Odpowiedz
#3
i nie będzie żadnych problemów z dostępem do internetu i wogóle?
Można zrobić zwykłe oczyszczanie dysku czy trzeba formatować?
  Odpowiedz
#4
Problemu z netem nie będzie, to tylko reinstalacja windowsa :)
Na komputerze możesz mieć kilka windowsów...

Jednak najlepiej jest sformatować dysk a później zaintalować XP'ka.
  Odpowiedz
#5
Jeśli masz zainstalowany Win7 w oryginale i zainstalowany SP1 to bez formatu nie zrobisz downgrade do XP, musisz sformatować dysk i zainstalować XP.
Wszystko będzie działać jeśli zainstalujesz sterowniki, XP to nie 7 i nie ma tak dużej bazy sterowników więc musisz przed formatem zaopatrzyć się w sterowniki dla XP.
  Odpowiedz
#6