Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Microsoft chciał połączyć PC i Xbox360. Ale nie połączy.
#1
Rahul Sood ujawnia, że Microsoft pracował nad rozwiązaniami umożliwiającymi wspólną grę użytkownikom konsoli Xbox 360 i graczom PC. Projekt został jednak zarzucony.

Microsoft chciał, by gracze Xbox 360 i PC mogli zagrać przeciwko sobie. Projekt został jednak zarzucony, bo "gracze konsolowi byli zawsze niszczeni" przez tych z pecetów.

Rahul Sood, twórca Voodoo PC ujawnił na swoim blogu właśnie taką informację. Podobno prace nad tym projektem były już całkiem zaawansowane, jednak okazało się, że nie ma on sensu. Czytamy: "Celem było połączenie graczy x360 i PC, tak, aby mogli razem grać w tytuły takie jak Unreal Tournament 3 czy Gears of War. Gdyby Microsoft doprowadził projekt do końca, PC miałoby teraz dużo lepszą pozycję."

Microsoft podobno ciężko pracował nad tym projektem, lecz pomysł zarzucił. Okazało się bowiem, że szanse graczy są nierówne. Przeprowadzono nawet mały eksperyment: "Wzięli najlepszych graczy konsolowych, aby zagrali przeciwko przeciętnym pecetowcom i... zgadnijcie co się stało? Konsolowcy nie mieli szans. (...) Gracze konsolowi byli 'niszczeni' za każdym razem."

Sood domyśla się, że to było głównym powodem zarzucenia prac nad projektem, ale zaznacza, że nikt z Microsoftu tego nie skomentował. Dodaje, że chciałby wiedzieć czy tak było i że wciąż chciałby połączenia konsoli Microsoftu z PC.

Dyskusje o możliwości wspólnej gry x360 i PC pojawiły się właściwie już przy okazji premiery tego pierwszego. Epic Games chciało wykorzystać to rozwiązanie w swoim Unreal Tournament 3, ale w 2007 roku jego prezydent, Mark Rein, zapowiedział, że tego nie zrobią. Wciąż jednak wierzył w taką możliwość, dodając, że chce, by 'było to możliwe kiedyś w przyszłości'.

Wyobraźcie sobie jak fajnie mogłoby być pograć w fife albo need for speeda razem z graczami z xbox 360 :)
  Odpowiedz
#2
Właśnie dlatego nigdy nie kupiłem sobie pada do gier.
Jestem obcykany w graniu na klawiaturze i nigdy nie zamienię jej na pada.
Odnoszę wrażenie że poruszanie się padem jest dużo wolniejsze i bardziej sztywne niż na klawiaturze.
Po za tym pad trzeba unosić w powietrzu co po dłuższym graniu daje dyskomfort dla rąk.
Klawiatura leży sobie na biurku, dłonie leżą sobie na podkładce więc gram dużo wygodniej i stąd lepsze osiągi niż na padzie.

Mogli wprowadzić ograniczenie aby pecetowcy grali za pomocą pada Microsoftu wyglądem zbliżonego do tego z Xboxa.
Wtedy szanse byłyby bardziej wyrównane.

Z drugiej jednak strony myślę że dużą rolę odgrywa też jakość wyświetlanej grafiki.
Dzisiejsze pecety są dużo wydajniejsze od Xboxa 360 więc i szczegółowość grafiki jest dokładniejsza na PC.

Myślę że powinni dokończyć swoje dzieło i udostępnić to jako program lub nakładkę na Windows.
Bardziej wolałbym to jako nakładkę podobną do Windows Media Center zaimplementowaną w Windows Vista/7.
Uruchamiasz system i zamiast pulpitu włącza się wirtualna konsola Xbox 360
z możliwością podłączania tylko i wyłącznie kompatybilnego pada od Microsoftu.
To byłby strzał w dziesiątkę. Nakładka stosowałaby moc obliczeniową karty graficznej, procesora i pamięci
w stopniu adekwatnym do wydajności konsoli Xbox 360.

Pozostaje nam poczekać aż jakiś zaawansowany zespół programistów stworzy takie lub podobne dzieło
bez wiedzy tych przygłupów z Microsoftu.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości