Istotna naturalnie była także moda(fantazyjne kostiumy, makijaże oraz sceniczne rekwizyty i dekoracje). Wszystko to składa się na tak zwany image twórców kultury popularnej , jakimi bez wątpienia są muzycy rokowi. Jakieś przykłady?
Czołowi, skandalizujący rock ' n ' rollowcy z The Roling Stones na swojej europejskiej trasie z 1982 roku z dumą nosili na sobie spodnie marki Lee Cooper. Nota bene dżinsy pojawiły się już na okładce legendarnej płyty ,,Sticky fingers'' autorstwa Andy'ego Warhola.
![[Obrazek: rollingstonessticky.jpg]](http://img856.imageshack.us/img856/6858/rollingstonessticky.jpg)
Z promocji skorzystała także, działająca z przerwami do dzisiaj, punk rockowa grupa The Buzzcocks(pozostająca pod silnym wpływem Sex Pistols). Na gruncie polskim Kuba Sienkiewicz i jego Elektryczne Gitary także zdecydowali się skorzystać z usług Lee Coopera. Bardzo to pomogło w promocji zespołu.
Podobnie miało to miejsce w przypadku artystów pokroju UB40 czy też Joe Cockera. Medialne wsparcie nie ograniczało się jedynie do wykorzystania logo firmy, ale także na tworzeniu muzycznych klipów ,teledysków itp.
Lee Cooper, jako sponsor, postępował jak profesjonalny manager: pomagał wypłynąć na szersze wody mniej znanym zespołom takim jak : Stiff Little Fingers, The Rifles czy też Film School.
Firma także powróciła do klasyki rocka – wykupiła na 3 lata prawa do znaku legendarnej czwórki z Liverpoolu i swoją nową kolekcję nazwała „ THE BEATLES”.