Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Plakat o informatyce
#1
Jestem w pierwszej klasie Technik Informatyk.
Jest taki konkurs na plakat.

Tutaj są brane zdolności graficzne, wiec mam do was pytanie.
Jakiego tematu mógłby być ten plakat??

Moja pierwsza myśl, to system binarny :D

Ale jakie są wasze propozycje ??
  Odpowiedz
#2
Elementy jakiegoś kodu, przechodzące w język maszynowy aż po system binarny, a w tle jakieś programy i procesory. Do tego wszystkiego porządne hasło.
  Odpowiedz
#3
a po polsku można zrozumiałem tylko programy i porządne hasło :D
Życie nie ma ścieżek na skróty.
[Obrazek: 9dLeST2.png]


  Odpowiedz
#4
wikipedia napisał(a):Język maszynowy (kod maszynowy) – język programowania, w którym zapis programu wymaga instrukcji bezpośrednio jako liczb, które są rozkazami i danymi bezpośrednio pobieranymi przez procesor wykonujący ten program.
Był to jedyny język programowania komputerów zerowej generacji z wyjątkiem komputera Z4, a powszechnym w początkowym okresie rozwoju komputerów pierwszej generacji.