Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!

Prawidłowe wartości w Potoshopie dla banerów i Userbary i Tła
witam wszystkich....
Widzę że każdy z was ma bardzo duże doświadczenie w robieniu banerów i userberów, oraz jakie trzeba wstawić wartości dla zrobionego tła by pasowało do profilu na chomiku gdzie wymiary mam szerokość 800 a wysokość 1250 ja natomiast jestem początkujący i raczkujący w tej dziedzinie ale mam pytanko czy ktoś może powiedzieć jakie trzeba ustawić wartości w Photoshopie żeby wychodziły odpowiednie i pasujące???

pozdrawiam
  Odpowiedz
Prawidłowe wartości??? co chcesz przez to powiedzieć? - czy to znaczy, że potrzebujesz informacji jaki zazwyczaj jest rozmiar userbara?? Ciężko mi zrozumieć treść Twojego posta.

Rozmiar to 350x19
Piszesz, że masz tło ale go nie pokazałeś... nie wiem jak chcesz wykorzystać tło o takiej wielkości...
Podaj linka do tła.

Resztę musisz już wymyślić z własnej głowy.
  Odpowiedz
jeżeli chodzi o link do tła to jest : http://chomikuj.pl/dragon7003 jest tam w głównym profilu i jak sam zobaczysz to co kawałek się powtarza te same tlo a nie jest jednolite i obojętne czy jest to czy inne jest cały czas to samo nawet na reklamowce do wysyłania na rozmówkach chomikowych przygotowanym przez adam-as i bez względu czy dam wymiar taki czy taki efekt jest ten sam czyli powtarza się...