Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!

Warstwy w gimpie
Jak pisałam w przywitaniu nie mam pojęcia gdzie pisać posty. Prosiłam o pomoc bo niestety jestem w tym zielona. Być może ten post nie powinien się tu znaleźć jeżeli tak jest to przepraszam.

Oto mój problem:

Chodzi mi o to - chcę wkleić obrazek lub napis GIF na obrazek JPG i trzeba połączyć warstwy ale jakie? Czytam wszędzie gdzie się da piszą połącz warstwy ale które? tzn czy trzeba jeszcze duplikować warstwy jak tak -to które? Będę wdzięczna za pomoc. tt11
  Odpowiedz
Po otwarciu programu w środkowym okienku z menu
[Obrazek: Bez_nazwy_2-1328704488.png]

Wybieramy plik > otwórz ...

[Obrazek: Bez_nazwy_2-1328704576.png]

Następnie lokalizujemy nasz plik na którym chcemy coś dodać.

Gdy jużto zrobimy ponownie wchodzimy w plik > otwórz ...

i lokalizujemy nasz plik (w tym wypadku) z napisem.

Mamy już wszystko co będzie nam potrzebne.

[Obrazek: Bez_nazwy_2-1328704967.jpg]

Jak widzimy na górze po środku mamy nasz napis, pod nim w drugim okienku jest nasz obrazek na którym chcemy umieścić napis.

Po lewej stronie mamy przybornik (którego opis jest TUTAJ), a po prawej różne opcje o których dowiesz się w trakcie poradnika.

Klikamy w okienko z naszym napisem i klikamy Ctrl + a (jest to skrót klawiszowy dla operacji "zaznacz wszystko").

Teraz klikamy Ctrl + c (jest to skrót dla operacji "kopiuj")