Nie mam dużego doświadczenia, można powiedzieć, jestem świeży w temacie, ale osobiście spodobał mi się bardzo motyw z latarką i znany mi wcześniej z iOS programik Soundhound.
Zatem, co polecacie? Wasze typy? Zapraszam do dyskusji.
Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!
Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!
Wasze ulubione aplikacje na androida
|
01.03.2013, 02:18
Witam Was! Przerzuciłem się ostatnio na androida i zastanawia mnie, jakie są wasze ulubione aplikacje? Jakich widgetów używacie i jakie "appsy" uważacie za konieczne na swoim smartfonie?
Nie mam dużego doświadczenia, można powiedzieć, jestem świeży w temacie, ale osobiście spodobał mi się bardzo motyw z latarką i znany mi wcześniej z iOS programik Soundhound. Zatem, co polecacie? Wasze typy? Zapraszam do dyskusji. Odjechani.com.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
01.03.2013, 09:33
Sprowokowana Twoim postem zajrzałam do swojego smarta i dojrzałam tam: