Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Ankieta: Lepszy jest Xbox, czy Playstation?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Xbox
22.22%
2 22.22%
Playstation
77.78%
7 77.78%
Razem 9 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Xbox vs. Playstation
#31
Zdecydowanie PS, właśnie ze względu ekskluziwów :)
  Odpowiedz
#32
Powiem szczerze, że w temacie mocy obu konsol i budowy jestem laikiem, więc moje decyje są oparte stricte na bibliotekach gier, "polityce" obu firm i kierunku;p

Mowiąc to zdecydowanie skierowałbym się ku PS. Wydaje się mieć szerszą bibliotekę gier i ich rodzajów - niestety na Xbox widzę przesadną ilość copy pasteów takich samych FPSów - gatunku, za którym nie przepadam osobiście + jak napisał mój poprzednik ekskluziwy... W dodatku o wiele wygodniej mi trzymać w ręku pad do PSa :)
Nienawidzę gałki w miejsce d-pada.

Podsumowując tak poza tematem dla mnie i tak gigantem, wśród wojny konsol pozostaje już od dawna... Nintendo.
  Odpowiedz
#33
(06.08.2017, 17:05)Rutlawski napisał(a): W dodatku o wiele wygodniej mi trzymać w ręku pad do PSa :)
Nienawidzę gałki w miejsce d-pada.