Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Nieoczekiwany problem przy ładowaniu plików
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witajcie!

Rutynowo ładowałem pliki przez DropBoxa, kiedy przy którymś pliku, kiedy dojechał do 100%, wyskoczył następujący błąd:
"Arithmetic overflow error converting IDENTITY to data type int. Arithmetic overflow occured."

Nazwa takiego błędu wyskakuje w Google, ale nie dotyczy Chomika, w dodatku jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o ten ich informatyczny żargon. U mnie przed tą informacją pisze jeszcze: "Błąd: 3: E6:"

Zrestartowałem komputer, nie pomogło. Błąd ten wyskakuje po załadowaniu dowolnego pliku, testowałem na zdjęciach. Nie jestem też w stanie załadować pliku bezpośrednio z mojego konta, omijając DropBoxa. Co więcej, nie jestem w stanie załadować pliku z innego konta Chomikuj.

ALE jestem w stanie bez problemu załadować plik do 5fantastic.pl.

Proszę o pomoc, bo chyba jakieś fatum chce, bym porzucił chomika i przerzucił się na 5fantastic.pl. Problem w tym, że mam już na swoim chomiczku załadowanych 388,1 GB danych i chciałem jeszcze wiele rzeczy wrzucić. W najgorszym scenariuszu po prostu zacznę wrzucać pozostałe filmy na 5fantastic.pl, umieszczając odpowiednią informację na głównej mego chomika.

pozdrawiam serdecznie,

Pako
Mam to samo od godz.23 nie mogę wrzucić nic na chomika. Zdążyłem już wyrzucić i na nowo zainstalować chomikbox-a, ale to nic nie dało. Jeżeli Ty i ja mamy te same problemy tzn. że problem leży po ich stronie. napisałem do adminów na chomiku, ale ponoć te buraki odpowiadają po tygodniu.
rodruk