21.03.2014, 23:43
Strasznie nie pasuje mi grafika Wiedźmina 2. Ostatnio zacząłem grać, mam wszystko na full detalach, ale odbłyski i efekt głębi sprawia, że grafika wygląda komicznie. Dodatkowo zauważyłem, że niektóre obiekty i rośliny pojawiają się dopiero jakieś 20m przed bohaterem, a nie widzę zasięgu widzenia w opcjach. Choć najbardziej w tej grze irytuje mnie beznadziejny rozwój postaci i kiepski interfejs, który ciężko ogarnąć, to przynajmniej pomyślałem, że być może grafikę można nieco poprawić, bo jak patrzę na oświetlenie, to aż oczy mnie bolą i nierealnie odbłyski wyglądają. Macie na te rozbłyski i pojawiające się obiekty jakieś rady? Chciałbym to usprawnić, żeby wyglądało choć trochę realnie i nie zmuszało mnie do wytężania wzroku. Liczę oczywiście na mody nieinwazyjne i jakąś instrukcję.
Po grze spodziewałem się więcej, a całokształt wydaje się nieprzemyślany zbytnio, niezbyt wygodnie mi się w to gra i na razie oceniam przeciętnie. Polacy przeceniają tę grę. Patrząc obiektywnie sporo brakuje, ale widząc skrawki części trzeciej jestem pod wrażeniem. Wydaje mi się jednak, że przenoszą premierę z obawy, że nie będzie grą roku (co było celem CD Project Red). Wchodzi w końcu Dragona Age 3 i zmiecie Witchera, a niby dopracowują ją, to pewnie i też, bo coś trzeba robić przez ten czas, ale i tak to ich gadanie śmierdzi, to nie Koreańskie gra, żeby robić ją w nieskończoność. Zobaczymy co będzie dalej...
Po grze spodziewałem się więcej, a całokształt wydaje się nieprzemyślany zbytnio, niezbyt wygodnie mi się w to gra i na razie oceniam przeciętnie. Polacy przeceniają tę grę. Patrząc obiektywnie sporo brakuje, ale widząc skrawki części trzeciej jestem pod wrażeniem. Wydaje mi się jednak, że przenoszą premierę z obawy, że nie będzie grą roku (co było celem CD Project Red). Wchodzi w końcu Dragona Age 3 i zmiecie Witchera, a niby dopracowują ją, to pewnie i też, bo coś trzeba robić przez ten czas, ale i tak to ich gadanie śmierdzi, to nie Koreańskie gra, żeby robić ją w nieskończoność. Zobaczymy co będzie dalej...