jak zainstalowa
ć joomla na AMS150
(21.01.2016, 13:47)uinel napisał(a): [ -> ]jak zainstalować joomla na AMS150
widać że nie jest to możliwe!?
OK
obudowa ams150 z dyskiem 1TB wersja V2.01(04-01-2009) dograne lighttpd, php,mysql . Moje pytanie, czy odpalił ktoś na tym sprzęcie stronę w oparciu o pakiety Joomla
Nie znam się na dyskach sieciowych, ale jeśli masz faktycznie w planach używać takiego silnika jak Joomla na dysku sieciowym, który trzymasz sobie w domu, to wiedz, że potrzebujesz też dobrego łącza, jak chcesz to przypisać do jakiejś domeny, to stałego adresu IP lub jakiegoś mechanizmu, który by ten IP zmieniał razem z Twoim.
Nie wiem na jakim etapie stawania serwera się zatrzymałeś więc Ci nie pomogę. Jeśli jesteś już w stanie uruchomić jakikolwiek plik w sieci, masz adres, wgrane PHP, jakiś panel, to potrzebna Ci też jest baza mysql do obsługi takich skryptów jak Joomla, a obsługa tego skryptu zależy od tego jaką masz wersję PHP, bazy danych, phpmyadmin... W ogóle zakładałeś kiedyś stronę internetową, że bierzesz się za stawianie serwera?
Ja w sumie ogarniałem coś takiego tylko na Windowsie Server i nie mam pojęcia jak to się robi z dyskami sieciowymi, bo nigdy takiego nie miałem.
(24.01.2016, 20:13)Swordancer napisał(a): [ -> ]Nie znam się na dyskach sieciowych, ale jeśli masz faktycznie w planach używać takiego silnika jak Joomla na dysku sieciowym, który trzymasz sobie w domu, to wiedz, że potrzebujesz też dobrego łącza, jak chcesz to przypisać do jakiejś domeny, to stałego adresu IP lub jakiegoś mechanizmu, który by ten IP zmieniał razem z Twoim.