20.02.2016, 18:25
Kolejna moja gra stworzona na silniku Unity3D - Falling Cubes (poprzednia nazwa to Skoki Po Klockach). Gra działa na komputerach z systemem Windows i Linux.
Gra polega na skakaniu po sześcianach, które spadają sekunde po naskoczeniu.
W trybie Areny za zadanie mamy jak najdłużej przetrwać na danej arenie umiejętnie skacząc po sześcianach, tak aby zostawało nam jak najwięcej sześcianów do skakania. Ten tryb posiada system zapisu najlepszych wyników. Aren jest obecnie 5.
W trybie Misji za zadanie mamy przejść dany poziom. Każdy poziom ma różne przeszkody i mechanizmy, ale w każdym występuje również mechanizm zapadających się sześcianów. Jest też element logiczny - do przejścia niektórych poziomów trzeba np. odpowiednio strącić jakiś sześcian, który zasłaniał nam dalszą drogę, tak aby dojść dalej. Misji jest obecnie tylko 7. Tryb ten posiada pełny system zapisu i kontynuowania rozgrywki.
Screeny:
Sterowanie: WASD + SPACJA + MYSZ
Uwaga:
Gra nie jest jeszcze dobrze zoptymalizowana, to jest dopiero początkowa wersja alpha, więc na średnich komputerach mogą występować spadki klatek, gdy w ruchu jest wiele sześcianów.
Napiszcie, czy gra wam się podoba, co myślicie, o takim stylu graficznym aren i misji. Jeśli możecie, to prześlijcie screena z menu głównego oraz wyboru aren wraz z podaniem rozdzielczości ekranu. I tak wiem, menu jest brzydkie Jeżeli gra się spodoba, to ją jeszcze bardziej ulepsze i pomyślę nad dodaniem jej na Steama, co nie wiem, czy się uda.
Grać można za darmo do momentu zamknięcia przeze mnie wersji testowej, udostępnianie, kopiowanie, powielanie zabronione!
Pobierz
Hasło instalacji: odjechani.com.pl
Gra polega na skakaniu po sześcianach, które spadają sekunde po naskoczeniu.
W trybie Areny za zadanie mamy jak najdłużej przetrwać na danej arenie umiejętnie skacząc po sześcianach, tak aby zostawało nam jak najwięcej sześcianów do skakania. Ten tryb posiada system zapisu najlepszych wyników. Aren jest obecnie 5.
W trybie Misji za zadanie mamy przejść dany poziom. Każdy poziom ma różne przeszkody i mechanizmy, ale w każdym występuje również mechanizm zapadających się sześcianów. Jest też element logiczny - do przejścia niektórych poziomów trzeba np. odpowiednio strącić jakiś sześcian, który zasłaniał nam dalszą drogę, tak aby dojść dalej. Misji jest obecnie tylko 7. Tryb ten posiada pełny system zapisu i kontynuowania rozgrywki.
Screeny:
Sterowanie: WASD + SPACJA + MYSZ
Uwaga:
Gra nie jest jeszcze dobrze zoptymalizowana, to jest dopiero początkowa wersja alpha, więc na średnich komputerach mogą występować spadki klatek, gdy w ruchu jest wiele sześcianów.
Napiszcie, czy gra wam się podoba, co myślicie, o takim stylu graficznym aren i misji. Jeśli możecie, to prześlijcie screena z menu głównego oraz wyboru aren wraz z podaniem rozdzielczości ekranu. I tak wiem, menu jest brzydkie Jeżeli gra się spodoba, to ją jeszcze bardziej ulepsze i pomyślę nad dodaniem jej na Steama, co nie wiem, czy się uda.
Grać można za darmo do momentu zamknięcia przeze mnie wersji testowej, udostępnianie, kopiowanie, powielanie zabronione!
Pobierz
Hasło instalacji: odjechani.com.pl