Witajcie, mam do zrobienia walidację w php, ale nie do końca wiem jak ugryźć temat. Szukałem czegoś, natrafiłem na funkcję ereg, ale z jakiegoś powodu nie chce mi zadziałać. Macie jakieś pomysły?
Mógłbyś rozwinąć swoją myśl pisząc jaki efekt chcesz osiągnąć oraz podać ten niedziałający kod?
Udało mi się problem rozwiązać w sumie tak od du*y strony, ale udało!
![[Obrazek: n48fKQI.png]](https://i.imgur.com/n48fKQI.png)
Mianowicie dałem instrukcję warunkową, sprawdzającą, czy pole z liczbami (wceśniej było tekstowe) jest puste, jeżeli nie wykonuje dalsze operacje.

Chciałem uzyskać walidację czy w danym polu są liczby,
Siema, podepnę się pod ten wątek, bo szkoda tworzyć nowy. Potrzebuje pomysłu na 4 skrypty do projektu szkolnego, ale nie za bardzo wiem co zrobić. Jakieś pomysły?
Możesz podać więcej szczegółów takich jak na jaki przedmiot ma być ten projekt, jakie języki programowania będą używane, jakie są wymagania od nauczyciela, itp.?
Jestem 6 uczniem jeżeli chodzi o programowanie, więc nauczyciel ma troszkę wygórowane oczekiwania odnośnie mnie. Języki programowania - Tylko i wyłącznie HTML+CSS+PHP.
Szóstym najlepszym? Gdzie? W klasie, w szkole? JS można też użyć? Moje propozycje na projekty:
1. Internetowy quiz z jakiejś dziedziny z takimi opcjami jak np. losowanie jednego pytania.
2. Najprostszy internetowy czat. W zależności od swoich umiejętności możesz dać tylko pola do wpisania nazwy użytkownika i wiadomości. Jak chciałbyś coś więcej, to możesz zrobić prosty system logowania i rejestracji do takiego czatu.
Do tych projektów będziesz jeszcze potrzebował bazy danych w MySQL.
EDIT: Wcześniej mi się coś pomyliło, sorry

Zrób prostą aplikację do wydarzeń. Organizatorzy bedą mogli stworzyć/zaplanować imprezę, osoby z zewnątrz będą się mogły na nich oznaczać i wygenerować unikalny bilet (np.qr, który trzeba zeskanować)

Chodzi o skrypt z wykorzystaniem tylko i wyłącznie HTML PHP i CSS, bez js i MySQL. Chodziło mi o szóstkowego ucznia. XD