Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Instrukcja życia w systemie...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Księga Rodzaju 19,30-34

"Potem wyszedł Lot z Soaru i zamieszkał w górach, a z nim dwie jego córki" Czyli potem także wyszedł Lot z Soaru - miasta schronienia i zamieszkał w górach, na wschód od doliny Siddim (obecnie Morze Słone) a z Lotem dwie jego córki "Bał się bowiem mieszkać w Soarze" Czyli bał się bowiem Lot mieszkać w Soarze, by ponownie nie uciekać jak z Sodomy "Zamieszkał więc w jaskini on i dwie córki" Czyli zamieszkał więc w górskiej jaskini, Lot i dwie jego córki "Wtedy rzekła starsza do młodszej: Ojciec nasz jest stary, a nie ma w tym kraju mężczyzny, który by obcował z nami według zwyczaju całej ziemi" Czyli wtedy rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, starszej córki do młodszej córki Lota: Ojciec nasz jest starym mężczyzną i nie będzie z nami obcował, a nie było w tym nie zamieszkałym górskim kraju mężczyzny, który by obcował z córkami Lota. Bo Lota córki postępować chciały według zwyczaju całej ziemi. Nawet wtedy gdy znalazły się w nie sprzyjających okolicznościach. Bo nie było mężczyzny, który by obcował z córkami Lota "Pójdź, upójmy ojca naszego winem i śpijmy z nim," Czyli pójdźmy więc, by upoić winem do utraty świadomości, ojca naszego i śpijmy z ojcem naszym "aby zachować potomstwo z ojca naszego" Czyli córki Lota, które były potomstwem Lota chcą zachować przed zapomnieniem potomstwo z ojca swego "Upoiły więc ojca swego winem tej nocy" Czyli córki Lota upoiły więc ojca swego winem do utraty świadomości, tamtej nocy "A starsza weszła i spała ze swym ojcem" Czyli a starsza córka Lota weszła do ojca swego i spała ze swym ojcem, by zachować potomstwo z ojca swego "ale on nie wiedział ani kiedy się położyła, ani kiedy wstała" Czyli ale Lot nie widział ani kiedy się położyła starsza córka jego, by zachować potomstwo z ojca swego, ani nie wiedział kiedy wstała. Bo był upojony winem do utraty świadomości "Nazajutrz rzekła starsza do młodszej: Oto spałam minionej nocy z ojcem swoim" Czyli następnego dnia rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, starszej córki do młodszej córki Lota: Oto spałam tamtej nocy z ojcem swoim, by zachować potomstwo z ojca swego "Upójmy go winem także tej nocy, potem wejdź ty i śpij z nim" Czyli córki Lota upoiły ojca swego winem do utraty świadomości także następnej nocy. Potem weszła młodsza córka Lota i spała z ojcem swoim, by zachować potomstwo z ojca swego" a zachowamy z ojca naszego potomstwo" Czyli a dwie córki Lota, które były potomstwem Lota chcą zachować przed zapomnieniem z ojca swego potomstwo (Rdz.19,30-34)
Księga Rodzaju 19,35-38

"Upoiły tedy ojca swego winem również tej nocy," Czyli upoiły córki Lota ojca swego winem do utraty świadomości również następnej nocy "a młodsza poszła i spała z nim" Czyli a młodsza córka Lota poszła spać z ojcem swym, by zachować potomstwo z ojca swego "Ale on nie wiedział ani kiedy się położyła, ani kiedy wstała" Czyli ale Lot nie wiedział ani kiedy się położyła jego młodsza córka, by spać z ojcem swym, ani nie wiedział kiedy wstała. Bo był upojony winem do utraty świadomości " Tak więc poczęły obie córki Lota z ojca swego" Czyli tak więc z woli córek Lota starszej i młodszej, rozpoczęły się procesy wzajemnych oddziaływań informacyjnych. Ukształtowanych funkcjonalnie wewnętrznie rodzajów informacji do rozradzania się. Bez woli i świadomości z ojca swego nasieniem - informacja o całości ukształtowanego funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaju informacji w formie energetycznej "Starsza urodziła syna i nazwała go Maob" Czyli u starszej córki Lota, proces rozradzania się został ukończony urodzeniem syna - potomka z woli starszej córki Lota bez woli i świadomości ojca swego. I nazwała syna swego Maob według wykonywania swojej woli. Poczętego z woli starszej córki Lota z ojca swego bez woli i świadomości ojca swego "On jest praojcem dzisiejszych Moabitów" Czyli ten, który wykonuje swoją wolę jest nieświadomym, że nie wykonuje woli Boga Wszechmogącego - Ojca naszego, ten jest praojcem dzisiejszych Moabitów "Młodsza także urodziła syna i nazwała go Ben - Ammi" Czyli u młodszej córki Lota, proces rozradzania się został ukończony także urodzeniem syna - potomka z woli starszej córki Lota bez woli i świadomości ojca swego. I nazwała syna swego Ben - Ammi według wykonywania woli drugiego człowieka. Poczętego z młodszej córki z woli starszej córki Lota bez woli i świadomości ojca swego Lota "On jest praojcem dzisiejszych Ammonitów" Czyli ten, który wykonuje wolę drugiego człowieka jest nieświadomym, że nie wykonuje woli Boga Wszechmogącego - Ojca naszego, ten jest praojcem dzisiejszych Ammonitów. Bo wykonywanie swojej woli lub woli drugiego człowieka jest brakiem świadomości, że nie wykonuje się woli Boga Wszechmogącego - Ojca naszego. A nie wykonywanie woli Boga Wszechmogącego - Ojca naszego, prowadzi do dramatów, cierpień i śmierci (Rdz.19,35-38)
Księga Rodzaju 20,1-5

"Potem wyruszył stamtąd Abraham do ziemi Negeb i mieszkał między Kadesz i Szur," Czyli potem z dąbrowy Mamre Amoryty z pod Hebronu wyruszył Abraham do ziemi Negeb i zamieszkał między Kadesz z tryskającymi źródłami wód i pustynią Szur, na południowym - zachodzie ziemi Negeb "a następnie przebywał w Gerar " Czyli a następnie przebywał w Gerar mieście - państwie Kananejczyków, na północnym zachodzie od ziemi Negeb "I mawiał Abraham o swojej żonie Sarze: Ona jest moją siostrą" Czyli i mawiał Abraham, tam gdzie przybył o swojej żonie Sarze, że jest jego siostrą. Bo Sara naprawdę była siostrą Abrahama, bo była córką Taracha ojca Abrahama, choć nie córką matki Abrahama; pomimo to, że była siostrą, została też żoną Abrahama (Rdz.20,12) "To też Abimelech, król Geraru, posłał i wziął Sarę" Czyli toteż Abimelech, król miasta - państwa Geraru, posłał sługi swoje, by wzięli i przyprowadzili, niezwykle urodziwą Sarę do króla Kananejczyków, Abimelecha "Ale Bóg przyszedł do Abimelecha we śnie tej nocy i rzekł mu: Umrzesz z powodu kobiety, którą wziąłeś, bo jest zamężna" Czyli ale Bóg Wszechmogący informuje króla Abimelecha we śnie, to jest wtedy, gdy jego umysł - wewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji. Nie przetwarza wizji, fonii etc...dostarczanej przez zmysły - zewnętrznie ukształtowane funkcjonalnie rodzaje informacji, tamtej nocy po zachodzie słońca. I rzekł mu: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abimelecha. I wtedy umysł Abimelecha, poza zmysłowo odebrał informację zamieszczoną we wszechinformacji - poniesiesz śmiertelne konsekwencje z powodu kobiety - Sary , którą sobie wziąłeś do obcowania, bo ona ma męża. A co do kogo należy, do tego należeć ma "Ponieważ Abimelech nie obcował z nią, rzekł: Panie ! Czy i ludzi sprawiedliwych chcesz zabić ?" Czyli Abimelech nie obcował z Sarą żoną Abrahama, rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha do Boga Wszechmogącego, czy ludzi, którzy nie obcowali z kobietą, którą sobie wzięli, bo byli nieświadomi, że wzięli kobietę, która ma męża, chcesz by ponieśli śmiertelne konsekwencje ? "Wszak on sam powiedział mi: Ona jest moją siostrą" Czyli przecież on - Abraham sam powiedział królowi Geraru, że Sara jest jego siostrą "A ona też mówiła: On jest moim bratem" Czyli ona - Sara też mówiła o Abrahamie, że jest jej bratem "Uczyniłem to w prostocie serca mojego i czystymi dłońmi" Czyli posłałem swoje sługi, by wzięli tą niezwykłej urody kobietę - Sarę. Bo byłem nieświadomym, że ma męża, i moje dłonie jej nie dotykały (Rdz.20,1-5)
Księga Rodzaju 20,6-9

"Wtedy rzekł mu Bóg we śnie: Również Ja wiem, że uczyniłeś to w prostocie serca swego" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abimelecha we śnie: Również Bóg Wszechmogący wiedział, że Abimelech był nieświadomym, że Sara, którą sobie wziął do obcowania miała męża "Toteż Ja cię uchroniłem, abyś nie zgrzeszył przeciwko mnie, i nie dopuściłem, abyś jej dotknął" Czyli Bóg Wszechmogący ustrzegł Abimelecha przed czynem, za który ponosi się śmiertelne konsekwencje, i nie dopuścił, aby Sarę dotknął. Bo Sara miała męża, i nie można było jej dotykać, by nie doprowadzić do pożądania "Teraz więc zwróć żonę tego męża, bo jest prorokiem" Czyli teraz więc jesteś świadomym, że masz oddać żonę Abrahamowi, bo jest wybranym do wypełniania woli Boga Wszechmogącego "On będzie modlił się za ciebie, abyś żył" Czyli Abraham wybrany do wypełniania woli Boga Wszechmogącego będzie prosił, by nie poniósł śmiertelnych konsekwencji Abimelech przeklęty potomek Kanaana, syn Chama (Rdz.9,25) Bo wziął sobie do obcowania Sarę żonę Abrahama wybranego do wypełniania woli Boga Wszechmogącego "Jeśli zaś jej nie zwrócisz, to wiec, że na pewno umrzesz ty i wszyscy twoi" Czyli jeśli zaś Sary żony Abrahama nie oddasz, to bądź świadomym, że na pewno poniesiesz śmiertelne konsekwencje ty i wszyscy twoi, co do ciebie należą "Wtedy Abimelech wstawszy wcześnie rano zwołał wszystkich dworzan swoich i opowiedział im to wszystko; a mężowie ci przestraszyli się bardzo" Czyli wtedy Abimelech wstał wcześnie rano, po wschodzie słońca, zwołał wszystkich dworzan swoich i opowiedział im wszystko, że Sara jest żoną Abrahama. Wybranego do wypełniania woli Boga Wszechmogącego, i ma oddać Sarę mężowi Abrahamowi. Bo gdy nie odda Sary żony Abrahamowi, to na pewno Abimelech poniesie śmiertelne konsekwencje razem ze wszystkimi, co do niego należą. A dworzanie Abimelecha przestraszyli się bardzo tego, co usłyszeli od króla Abimelecha " Potem wezwał Abimelech Abrahama i rzekł mu: Cóżeś nam uczynił ? Czyli potem wezwał Abimelech Abrahama i rzekł mu:słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha do Abrahama: Cóżeś nam uczynił, bo wziąłem twoją żonę, za swoją żonę, a twoja żona nie może być moją żoną. Bo, co do ciebie należało, do mnie należeć nie może. " I cóż ci zawiniłem, żeś ściągnął na mnie i moje królestwo wielki grzech ? " Czyli i w niczym świadomie ci nie zawiniłem, bo żeś nie powiedział, że jest twoją żoną. I byś się przyczynił, bym w moim królestwie popełnił śmiertelny czyn. Bo w moim królestwie, co do króla należy, do nikogo należeć nie może "Postąpiłeś ze mną, jak nie godzi się postępować" Czyli Abraham postąpił z królem Abimelechem, jak należy postępować z królem, w którego królestwie, co do króla należy, do nikogo należeć nie może zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma (Rdz.20,6-9)
Księga Rodzaju 20,10-14

"I rzekł jeszcze Abimelech do Abrahama: Do czego zmierzałeś, żeś to uczynił ?" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha do Abrahama: Do czego zmierzałeś żeś powiedział, że jest siostrą twoją. Na pewno Abraham nie zmierzał do pokazania niesprawiedliwości w królestwie Abimelecha "Abraham zaś odpowiedział: Powiedziałem sobie: Zaiste, nie ma bojaźni Bożej na tym miejscu i zabiją mnie z powodu żony mojej" Czyli Abraham natomiast odpowiedział: Powiedziałem sam do siebie: Na pewno, nie ma sprawiedliwości Boga Wszechmogącego w Gerar, bo i nie było sprawiedliwości Boga Wszechmogącego w Gerar. Bo co do króla należało, do nikogo należeć nie mogło zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma, i zabiją mnie z powodu, niezwykle harmonijnych kształtów Sary żony mojej "Zresztą, ona jest naprawdę siostrą moją, jest córką ojca mego, choć nie córką matki mojej;" Czyli Sara była naprawdę siostrą Abrahama, bo była córką ojca Abrahama Teracha z rodu Sema, choć nie była córką matki Abrahama "pomimo to została żoną moją" Czyli i pomimo to, że Sara była siostrą Abrahama została też żoną Abrahama, by potomstwo Abrahama było z jednego rodu Sema "Gdy więc Bóg wyprawił mnie na wędrówkę z domu ojca mego," Czyli gdy więc Bóg Wszechmogący rzekł do Abrahama, by wyszedł z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca, swego do ziemi, którą ci wskażę (Rdz.12,1)"rzekłem do niej: Tę przysługę będziesz mi wyświadczała: Wszędzie, gdzie pójdziemy, powiesz o mnie: On jest bratem moim" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Sary, by przysłużyła się Abrahamowi świadcząc wszędzie gdzie przyjdą, mową słów o Abrahamie: On jest bratem moim "Wtedy Abimelech wziął owce i bydło, niewolników i niewolnice, i dał Abrahamowi" Czyli wtedy Abimelech wziął owce i bydło według rodzaju informacji jego z formą ruchu w formie energetycznej, niewolników i niewolnice, ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji z formą ruchu w formie energetycznej we wszechinformacji, bez statutu narodowego "Zwrócił mu też jego żonę Sarę" Czyli oddał też Abimelech Abrahamowi jego żonę Sarę, jak Abimelechowi nakazał Bóg Wszechmogący (Rdz.20,10-14)
Księga Rodzaju 20,15-18

"Następnie rzekł Abimelech: Oto kraj mój jest przed tobą, mieszkaj tam, gdzie ci się podoba" Czyli następnie rzekł: słowo, dźwięk, wibracje - nośnik informacji Abimelecha: Oto miasto - państwo Abimelecha jest przed Abrahamem, mieszkać może Abraham tam gdzie sobie sam wybierze "Do Sary zaś rzekł: Oto daję bratu twemu tysiąc srebrników;" Czyli do Sary, żony Abrahama, natomiast Abimelech rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji: Oto daję Abrahamowi, bratu i mężowi twojemu walutę płatniczą "niech to będzie dla ciebie osłoną przed podejrzeniami w oczach tych wszystkich, którzy są z tobą, tak że wobec wszystkich jesteś uniewinniona" Czyli niech ta waluta płatnicza będzie dla Sary protekcją przed podejrzeniami tych wszystkich w społeczności Abrahama, którzy wiedzieli, że Abimelech wziął sobie do obcowania Sarę, żonę Abrahama, tak że Sara wobec wszystkich ze społeczności króla miasta - państwa Garar, i swojej społeczności została uniewinniona od podejrzeń "I modlił się Abraham do Boga, a Bóg uzdrowił Abimelecha i żonę jego, i niewolnicę jego," Czyli i mową słów prosił Abraham Boga Wszechmogącego, by Abimelech nie poniósł konsekwencji. Bo wziął sobie do obcowania Sarę, żonę Abrahama. A Bóg Wszechmogący Abrahama mową słów, zakrył falowy nośnik śmiertelnego czynu Abimelecha w jego obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym, i żony jego, i niewolnic jego, co należało do Abimelecha. I wtedy gdy został zakryty falowy nośnik śmiertelnego czynu Abimelecha w jego obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym, żony jego, i niewolnic jego. Wtedy rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji do rozmnażania się Abimelecha i żony jego, i niewolnic jego "tak że znowu mogły rodzić," Czyli tak że znowu rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji do rozmnażania się Abimelecha z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji do rozmnażania się żony i niewolnic Abimelecha. Ukończone urodzeniem potomków danych od Boga Wszechmogącego " gdyż Pan zamknął każde łono w domu Abimelecha z powodu Sary, żony Abrahama " Czyli gdyż wtedy nastąpiła ingerencja Boga Wszechmogącego. I co należało do Abimelecha, żona jego,niewolnice jego, zaprzestały rodzić potomków danych od Boga Wszechmogącego. Bo wziął sobie Abimelech do obcowania Sarę, żonę Abrahama. A wzięcie sobie do obcowania Sary, żony Abrahama było falowym nośnikiem śmiertelnego czynu. Bo, co do kogo należy, do tego ma należeć. (Rdz. 20,15-18)
Księga Rodzaju 21,1-3

"I nawiedził Pan Sarę, jak obiecał: uczynił Pan Sarze, jak zapowiedział" Czyli i przyszedł Bóg Wszechmogący do Sary, jak obiecał Abrahamowi, że na pewno wrócę do ciebie za rok lunarny o tym samym czasie roku lunarnego, a wtedy Sara będzie miała syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.18,10) I uczynił Bóg Wszechmogący Sarze, jak zapowiedział, że za rok lunarny o tym samym czasie roku lunarnego będzie miała syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego "I poczęła Sara, i urodziła Abrahamowi syna w starości jego," Czyli i rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji do rozmnażania się, Sary z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji do rozmnażania się Abrahama. Ukończonego urodzeniem Abrahamowi w starości jego syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego "w tym czasie, jak Bóg mu zapowiedział" Czyli w tym samym czasie roku lunarnego, jak Abrahamowi Bóg Wszechmogący zapowiedział "Na pewno wrócę do ciebie za rok lunarny, a wtedy żona twoja Sara będzie miała syna - potomka zapowiedzianego i danego od Boga Wszechmogącego "Abraham nazwał syna swego, który mu się urodził, którego mu urodziła Sara, Izaak" Czyli Abraham nazwał potomka swego danego od Boga Wszechmogącego, którego Abrahamowi w starości jego urodziła Sara, Izaak - śmiejący się. Bo roześmiała się Sara (Rdz.21,1-3)
Księga Rodzaju 21,4-7

"A gdy miał osiem dni, obrzezał Abraham Izaaka, syna swego, jak mu nakazał Bóg" Czyli a gdy minął szabat - sobota, to w pierwszy dzień tygodnia, obrzezał Abraham Izaaka, syna swego, jak Abrahamowi nakazał Bóg Wszechmogący "Abraham miał sto lat, gdy mu się urodził syn jego Izaak" Czyli Abraham był w podeszłym wieku, bo miał sto lat, gdy Abrahamowi urodził się syn jego Izaak - śmiejący się. Bo roześmiała się Sara (Rdz.18,13) "Wtedy Sara rzekła: Bóg wystawił mnie na pośmiewisko: każdy kto to usłyszy," Czyli wtedy Sara rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary: Bóg pokazał moją śmieszność: każdy kto to usłyszy, że Sara dała mężowi swemu, Abrahamowi do obcowania niewolnicę swą Hagar, Egipcjankę, by mieć z niej potomka. A gdy Bóg Wszechmogący wypełnił swoją wolę w Sarze, bo obiecał jej potomka, to wtedy Sara śmiała się(Rdz.18,13) "I rzekła: Któż by był kiedykolwiek przepowiedział Abrahamowi, że Sara będzie karmić piersią dzieci" Czyli i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary, że nikt nigdy przenigdy, by nie przepowiedział Abrahamowi tylko Bóg Wszechmogący, że Sara będzie matką potomka danego od Boga Wszechmogącego, z którego wywodzić będzie się wiele potomstwa "gdyż w starości jego urodziła syna !" Czyli gdyż w starości Abrahama i w starości Sary, urodził się syn potomek obiecany i dany od Boga Wszechmogącego (Rdz.21,4-7)
Księga Rodzaju 21,8-11

"A gdy dziecię podrosło i zostało odstawione od piersi," Czyli a gdy dziecię - ukształtowany wewnętrznie i zewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, który po osiągnięciu odpowiedniego wzrostu. Zostaje odstawiony od piersi - ukształtowany funkcjonalnie wewnętrznie i zewnętrznie rodzaj informacji dla mleka, jednego produktu rodzaju informacji "Abraham wyprawił wielką ucztę w dniu odstawienia Izaaka" Czyli Abraham wyprawił wielką ucztę w dniu odstawienia Izaaka od jednego produktu rodzaju informacji. By Izaak mógł spożywać masło,mleko, cielę etc...produkty z bydła, jednego rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji oraz placki - produkt z doskonałej proporcji rodzajów informacji "A gdy Sara ujrzała, że syn Hagar, Egipcjanki, którego ta urodziła Abrahamowi," Czyli a gdy Sara ujrzała, że Ismael, syn Hagar, Egipcjanki, którego ta z woli Sary, urodziła Abrahamowi "szydzi z jej syna Izaaka," Czyli że Ismael syn Hagar, Egipcjanki szydzi, z Sary syna Izaaka " rzekła do Abrahama: Wypędź tę niewolnicę i jej syna," Czyli rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary do Abrahama. By wygonił Hagar niewolnicę Sary i jej syna, którego z woli Sary urodziła Abrahamowi "nie będzie bowiem dziedziczył syn tej niewolnicy z moim synem Izaakiem !" Czyli nie będzie bowiem dziedziczył Ismael, syn niewolnicy, którego z woli Sary urodziła Abrahamowi, z Sary synem Izaakiem. Obiecanym i danym potomkiem z woli Boga Wszechmogącego "Słowo to bardzo nie podobało się Abrahamowi ze względu na jego syna" Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary do Abrahama, był bardzo przykry dla Abrahama ze względu na jego syna Ismaela, którego z woli Sary, urodziła Abrahamowi, Hagar niewolnica Sary (Rdz.21,8-11)
Podobieństwo o robotnikach z winnicy

"Albowiem Królestwo niebios, Królestwo Równości Jezusa Zbawiciela podobne jest do pewnego gospodarza, alegoria Jezusa Zbawiciela, który wyszedł wczesnym rankiem, po wschodzie słońca najmować robotników do swojej winnicy, powołać uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie. Ugodziwszy się z robotnikami, uzgodniwszy warunek zbawienia ze swoimi uczniami na jednego denara dziennie, na równe zbawienie każdego z powołanych swoich uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie, wysłał ich do swojej winnicy, wysłał swoich uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie. I wyszedłszy około godziny trzeciej, alegoria wieku najstarszego ujrzał innych, swoich uczniów, stojących na rynku bezczynnie, stojących w centrum miasta bez wykonywania żadnych czynności, dla siebie i innych. Więc rzekł do nich: Idźcie i wy do winnicy, wiekiem najstarsi powołani na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie, a ja, Jezus Zbawiciel, co się należy, powołanym moim uczniom do głoszenia Ewangelii wam zapłacę, uzgodniony warunek równego zbawienia. I oni, wiekiem najstarsi powołani na moich uczniów poszli, głosić Ewangelię o moim Królestwie. Znowu o szóstej, alegoria wiekowa od młodości swojej i o dziewiątej godzinie, alegoria wieku dorosłego wyszedł i uczynił tak samo, powołał ich na swoich uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie. A wyszedłszy około jedenastej, alegoria wieku średniego znalazł jeszcze innych, swoich uczniów stojących bezczynnie i mówi do nich: Dlaczego tutaj, w centrum miasta bezczynnie, bez wykonywania żadnej czynności, dla siebie i innych przez cały dzień stoicie? Od wschodu do zachodu słońca. Oni na to, odpowiedzieli: Nikt nas nie najął, nie ma nikogo kto by nas powołał na twoich uczniów do głoszenia Ewangelii. Mówi do nich: Idźcie i wy do winnicy, powołani na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. A gdy nastał wieczór, po zachodzie słońca, mówi pan winnicy, Pan Królestwa do zarządcy swego. Zwołaj robotników, moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie i daj im zapłatę, uzgodniony warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie, a zacznij od ostatnich, wiekiem najstarszych aż do pierwszych, od młodości swojej, wieku dorosłego i wieku średniego, powołanych na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Podeszli tedy najęci, na moich uczniów powołanych o godzinie jedenastej, wieku średniego i otrzymali po denarze, według uzgodnionego warunku równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. A gdy podeszli pierwsi, od młodości swojej moi uczniowie powołani do głoszenia Ewangelii, sądzili że wezmą więcej, według swojego sądzenia. Lecz i oni otrzymali po denarze, według uzgodnionego warunku równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Wziąwszy tyle, według uzgodnionego warunku równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, szemrali, mówili słowa niezadowolenia przeciw gospodarzowi, z którym uzgodnili warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, bez uzgodnionego stażu powołania na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Mówiąc, słowa niezadowolenia: Ci ostatni, wiekiem najstarsi jedną tylko godzinę pracowali, krótki czas przed swoją śmiercią, byli na uczniów powołani do głoszenia Ewangelii, a zrównałeś, ich zbawienie wiekiem najstarszych, uczniów swoich powołanych do głoszenia Ewangelii, z nami, od młodości swojej, dorosłości i wieku średniego swoich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, cośmy znosili ciężar dnia i upał, długi czas znoszenie trudu i wyczerpania od wschodu do zachodu słońca, prześladowania i cierpienia aż do śmierci, za powołanie na ucznia i głoszenie Ewangelii o twoim Królestwie (Hbr. 11,36-40; Dz. 18,3) A on, Pan Królestwa odrzekł łagodną mową słów, jednemu z nich niezadowolonemu: Przyjacielu, mój, nie czynię ci krzywdy, z zrównanym zbawieniem wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii. Czy nie uzgodniłeś się ze mną na denara? Uzgodniony warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Bierz, co twoje, uzgodniony warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, i idź! Bez uzgodnionego twojego stażu. Chcę bowiem temu ostatniemu wiekiem najstarszemu mojemu uczniowi powołanemu do głoszenia Ewangelii dać, jak i tobie, od młodości twojej mojemu uczniowi powołanemu do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Czy nie wolno mi czynić z tym, dobrze, co moje, Królestwem Równości, jak chcę? Zrównać zbawienie dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii. Albo czy oko twoje, rodzaj informacji jest zawistne o równe zbawienie wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii bez twego stażu dlatego, iż ja - Jezus Zbawiciel jestem dobry? W zrównaniu zbawienia. Tak w moim Królestwie Równości ostatni, wiekiem najstarsi moi uczniowie powołani do głoszenia Ewangelii będą pierwszymi, w zrównanym zbawieniu, a pierwsi od młodości swojej, dorośli oraz wieku średniego, moimi uczniami powołanymi do głoszenia Ewangelii będą ostatnimi w równym zbawieniu, ostatnich z pierwszymi, a pierwszych z ostatnimi (Mat. 20,1-16)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20