Która forma marketingu internetowego jest Waszym zdaniem bardziej opłacalna - zwłaszcza dla małej, lokalnej firmy (w branży usługowo-odzieżowej)? Z jednej strony na efekty pozycjonowania trzeba czekać, ale przynajmniej witryna stale wyświetla się na tej pierwszej stronie. Z drugiej strony miejsce w TOPie można sobie kupić... tylko co jeżeli licytacja dojdzie do absurdalnych kwot?
Napiszcie, który wariant wydaje się Wam bardziej sensowny!
Pozycjonowanie może być nawet darmowe, bo można napisać bota, który z serwerów proxy wchodzi na Twoją stronę i nabija jej odsłony. A wiele wystarczających do tego proxy jest darmowych. Ale nie jestem pewien czy przypadkiem Google nie banuje za takie numery.
(05.12.2019, 13:10)amb00 napisał(a): [ -> ]Pozycjonowanie może być nawet darmowe, bo można napisać bota, który z serwerów proxy wchodzi na Twoją stronę i nabija jej odsłony. A wiele wystarczających do tego proxy jest darmowych. Ale nie jestem pewien czy przypadkiem Google nie banuje za takie numery.
Powiem ze bardzo mnie zaskoczyłeś taka odpowiedzią? naprawdę można oszukać wejścia?? nawet z jednego komputera? Czy to pomrze w pozycjiach?
Dostałem ofertę od firmy z Wrocławia - https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/wroclaw/ Tylko czy działania w własnym domu mogą dorównać profesjonalnej agencji?
sama się dowiem która opcja według was jest bardziej opłacalna
ads się nie opłaca, konkurencja klika i kasuje ciebie