24.01.2020, 10:15
Pytam, bo spotykam się ze sprzecznymi informacjami.
W jednym miejscu czytam, że PR jest już nieistotnym czynnikiem rankingowym, algorytmy nie patrzą na "renomę" serwisu z linkiem, tylko jego merytoryczne powiązanie z treścią. Ale są i tacy, którzy przekonują że nawet jeżeli Google oficjalnie się z Page Ranka wycofało, to on nadal ma duże znaczenie.
Co o tym wszystkim sądzić?!? Przydałoby się wiedzieć, bo nie wiem czy moi fachowcy od SEO faktycznie są tacy dobrzy...
W jednym miejscu czytam, że PR jest już nieistotnym czynnikiem rankingowym, algorytmy nie patrzą na "renomę" serwisu z linkiem, tylko jego merytoryczne powiązanie z treścią. Ale są i tacy, którzy przekonują że nawet jeżeli Google oficjalnie się z Page Ranka wycofało, to on nadal ma duże znaczenie.
Co o tym wszystkim sądzić?!? Przydałoby się wiedzieć, bo nie wiem czy moi fachowcy od SEO faktycznie są tacy dobrzy...