Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Grupa na Messengerze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Chciałby ktoś współtworzyć grupę na Messengerze? Pamiętam jedynie da Vinci'ego z FB i Sworda, ale już nie pamiętam jak on ma na FB. Fajnie byłoby odjechanych przenieść na platformę, która nas zjadła. Dobrze byłoby, gdyby też jakiś admin przypomniał o istnieniu tej grupy wysyłając zbiorowego meila na konta, które rejestrowały się tutaj z określonymi meilami. Później ktoś wchodząc tutaj zauważy ten wątek i będzie szansa na grupę na Messengerze z elitą Odjechanych.
Szczerze, to ja osobiście nie zaglądam za często na Facebooka. Wiesz, chcę się utrzymać przy zdrowych zmysłach i nie tracić wiary w ludzkość i własnych znajomych każdego wieczoru jak ktoś palnie jakieś totalne głupstwo albo będzie spinać się o kolor butów na zdjęciu czy wypowiedź jakiegoś polityka. Osobiście od kilku lat myślę nad jakimś projektem. Jestem programistą i mogę napisać dość złożoną aplikację, ale generalnie nie biorę się za nic co mi nie daję wiatru w żagle na samą myśl, bo taki projekt umrze jeszcze zanim dotrze do połowy realizacji. Takie rzeczy kosztują sporo czasu i trzeba dobrze się zastanowić pod podjęciem się czegokolwiek. Facebook stoi pod znakiem zapytania. Zuckerberg przewalił na metę tyle kasy, że trudno powiedzieć co mu jeszcze do głowy przyjdzie.