Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Wpadka Orange na facebook`u
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Facebook to niezliczone ilości przyszłych i stałych klientów.
Za pomocą tego nowoczesnego narzędzia promują się dobrze
znane marki lub te mniej popularne.
Do grupy tych znanych można
zaliczyć sieć komórkową "Orange".

Używając takich narzędzi jak "social media" trzeba umieć
przewidywać ruchy użytkowników. Niestety to nie udało się
specjalistom prowadzącym fanpejdż na facebook`u Orange,
którzy zadali pytanie użytkownikom: facebook.com/orangepolska/posts/289160797770158
(Dla osób niezarejestrowanych link tylko w takiej postaci. Skopiuj i wklej go do paska adresowego przeglądarki.)

"Czym zaskoczył Cię ostatnio Orange?"

[Obrazek: fangage.png]

Jak można się domyślić sporo komentarzy a
może nawet większość była negatywna.
Do tego momentu pojawiło się 1.626 komentarzy.

Oto kilka przykładów (śmiesznych zarazem):

"Słabym zasięgiem wewnątrz budynków."

"a barkiem internetu zaskakuje mnie cąły czas!"

"A mnie Orange zaskoczyła jak naiwne było gdy zadawało to pytanie."


"Natarczywymi telefonami z nową ofertą dłuuugo przed zakończeniem starej. Na plus (?): po dwóch reklamacjach przestały do mnie przychodzić SMSy reklamowe :-)."

"wygralem kubek termiczny z logo orange w konkursie statku przygoda. kubek okazal sie dziurawy. tak, to mnie zaskoczylo."

"RACHUNKIEM"

"Rachunkami i tym że konsultanci telefoniczni włączaja mi coś bez mojej zgody. Tak jak dowiedziałam się 2 miesiace temu że ponoć płace z opóźnieniem, konsultant jakos inaczej mi wszystko mowil przy podpisywaniu umowy.. Pomijając fakt że ciąg.."

Niestety wszystkich komentarzy nie sposób przeczytać.
Więc jeżeli wpadniecie na jakiś ciekawy a zarazem dowcipny
to proszę zacytujcie poniżej.

A czy was czym Orange zaskoczyło?
A ja myślę, że Orange celowo zadało to pytanie.
Będąc na miejscu Orange jakich spodziewałbyś się wypowiedzi?
Dobrze znają rynek i zdają sobie sprawę, że ludzie lubią narzekać.

Jak szybko zdobyć popularność na Facebooku?
Zrobić coś kontrowersyjnego, co poruszy światem. Wystarczyło jedno pytanie,
które zatrzęsło facebookiem.

Teraz polecą linki, komentarze, nie ważne że negatywne. Przejdą dalej w dół
i po jakimś czasie ludzie o tym zapomną, jednak Orange będzie wciąż miało
darmowe linki w sieci prowadzące do ich profilu.

To jest mój punkt widzenia.
Ten zabieg to czysty marketing.
Ha a teraz ja się wypowiem :) mnie orange wcale nie zadziwił tylko kody i nic więcej . .. blada . moja mama kupiła internet z orange a netbooka dostała uszkodzonego .Internet jest tak wolny ze strona jej się 5 min ładuje
Devil napisał(a):Internet jest tak wolny ze strona jej się 5 min ładuje

No to akurat dotyczy wszystkich dostawców Internetu GSM
Dobry czym mnie zaskoczyło Orange a tym, że zaproponowali GPS za darmo, a pobierają 10 zł z konta masakra, a po wtóre doładowanie konta 10 zł żenada jak diabli:murzyn
wiola42 napisał(a):zaproponowali GPS za darmo, a pobierają 10 zł z konta masakra,
Niestety to praktyka często stosowana przez wiele firm handlowo-usługowych :(

tonyviroos

(29.10.2011, 11:25)wiola42 napisał(a): [ -> ]zaproponowali GPS za darmo, a pobierają 10 zł z konta masakra

A czytał ktoś uważnie umowę ?? na pewno nie, wszystkie tego typu wpadki są tylko i wyłącznie z winy osób nieczytających umowy przed jej podpisaniem.
Ludzie niestety popełniają błąd i nie czytają umowy (z różnych przyczyn) a potem mają pretensje nie wiadomo do kogo i o co.
tonyviroos napisał(a):A czytał ktoś uważnie umowę ?? na pewno nie, wszystkie tego typu wpadki są tylko i wyłącznie z winy osób nieczytających umowy przed jej podpisaniem.
Ludzie niestety popełniają błąd i nie czytają umowy (z różnych przyczyn) a potem mają pretensje nie wiadomo do kogo i o co.
Tony, oczywiście masz rację, ja też uważam, że zawsze trzeba przeczytać umowę przed podpisaniem, żeby uniknąć później przykrych niespodzianek.
Ale jeśli klienta informuje się, choćby ustnie, że usługa jest całkowicie darmowa (a zakładam, że w tym przypadku tak było), a dopiero z umowy albo regulaminu klient dowiaduje się o kosztach, to moim zdaniem to jest celowe wprowadzanie w błąd w celu uzyskania korzyści, a nawet podpada pod oszustwo. A o takie coś już można, a nawet trzeba mieć pretensje.

tonyviroos

Zgadzam się z Tobą ale wątpię w to aby nawet w rozmowie unikali informacji o opłatach, przynajmniej ja się z takimi praktykami nie spotkałem.
Klient jest poinformowany o opłatach tylko jest to robione w tak sprytny sposób, że klient nawet tego nie zauważa.
Jeśli jednak taka informacja nie została udzielona to można składać reklamację (reklamację można składać na sposób przedstawienia oferty przez konsultanta i wprowadzenie w błąd) aczkolwiek wątpię w to aby taka reklamacja odniosła sukces.
Oto kilka kolejnych ciekawych wpisów:

Cytat:Kocham tą sieć. Kiedy poznaję jakąś dziewczynę nie musze pytać w jakiej ma sieci - ja wiem.

Cytat:tym, ze rachunek nie zmiescił mi sie do skrzynki :D

Cytat:Trzykrotnie większą wysokością rachunku, po obniżeniu abonamentu i zwiększeniu liczby dostępnych w nim minut :-(

Cytat:Dzisiaj orange zaskoczyło mnie kolejnym problemem z Internetem, a mianowicie nie działa on poza facebookiem i stroną orange, i to tylko w domyślnej przeglądarce...
Cytat:Tym, że nagle włączają głupią muzyczkę która gra kiedy ktoś do ciebie dzwoni i po miesiącu zaczynają ci po cichu za to brać pieniądze. BO MOŻE KTOŚ SIĘ NIE ZORIENTUJE

Cytat:brakiem środowych kodów w czwartek 2 minuty po północy, co jest jakby dziwne bo przez 2 minuty chyba limit się nie wyczerpał???? O co kaman?
Stron: 1 2