tungar
29.11.2011, 14:55
Nowoczesny stadion Legii przy Łazienkowskiej przynosi zyski i to nie małe, klub zarobił na nim w tym sezonie około 7 milionów złotych. Odkąd do użytku oddano ostatnią z czterech trybun, w stolicy nie brakuje chętnych do oglądania ligowych zmagań legionistów w luksusowych warunkach. Biznesmeni i celebryci, dla których członkostwo w klubie silver lub gold to za mało mogą wykupić najbardziej ekskluzywne loże w tzw. „Diamond Club". Za 360 tysięcy złotych rocznego abonamentu lub 900 tysięcy złotych za trzyletnie członkostwo dwanaście osób może zaznać na Legii prawdziwego luksusu. W cenę są bowiem wliczone m.in. bogaty poczęstunek razem z alkoholem, w tym zimne i gorące dania, dyspozycyjny kelner, cztery miejsca parkingowe i osobna, dwunastoosobowa trybuna. Kosmiczna cena na razie pozwoliła jednak sprzedać Legii połowę z oferowanych kibicom lóż, z których dwie należą do właściciela klubu i przedstawicieli stołecznego ratusza. Ciekawy jestem jak to wygląda na innych stadionach, we Wrocławiu, Gdańsku. Poznaniu i Krakowie.