Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Jaki router wybrać?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.

Potrzebuję rozdzielić w swoim domu Internet na kilka komputerów:
1 stacjonarny i 2 laptopy.
Budynek ma 150m powierzchni użytkowej - wszędzie cegła.

Jeżeli macie jakieś doświadczenia, prosiłabym o informację jaki router byłby dla mnie
najbardziej odpowiedni. Do dyspozycji mam 300zł na wszystko co potrzebne do
kupienia, aby to działało jak powinno.
Proszę o wypowiedzi osób znających zagadnienie od strony praktycznej. Nie mam pojęcia
nawet która firma jest najlepsza, jakie zalety i wady mają te urządzenia.
Jestem kompletnie zielona - proszę o pomoc!
najlepiej wybrać ruter tej samej firmy co się ma internet np. wybrać jakiś ruter z TP. jeżeli masz w domu telefon stacjonarny tej właśnie firmy wtedy będzie najlepiej się połączyć i zainstalować na laptopach żeby zainstalować ci ruter i podlaczyc będzie ci potrzeba gdzieś do 30 minut. jeżeli kupisz ruter w TP, Orange czy gdzieś indziej to poniesiesz koszty około 100zl ze wszystkimi kablami wazie jakikolwiek lub pytań problemów proszę pisać na gadu-gadu lub na odjechani:D:D

tonyviroos

Miałem się już nie udzielać na tym forum ale jak widzę takie porady to nie wyrabiam.

Jeśli router ma być dobry to tylko D-Link lub linksys.
wlasnie ze nie
Witaj ja polecam to

ROUTER WiFi 802.11g WRT54G z firmware DD-WRT!

http://allegro.pl/router-wifi-802-11g-wr...60316.html

+ do tego dokup lepsze anteny np:

anteny 9dBi ze złączem R-TNC

tonyviroos

(27.12.2011, 12:46)cichy napisał(a): [ -> ]wlasnie ze nie

Właśnie że tak :P

Odpowiedź przedszkolaka, jeśli budynek jest z cegły i o tak dużej powierzchni to routerem za 100 zł nie pokryjesz całego budynku, cegła skutecznie blokuje przepływ fal radiowych.

Jezus007 propozycja może i dobra ale po co sobie komplikować życie z kupowaniem urządzenia i jeszcze anten do niego skoro można kupić od razu lepsze urządzenie ?