Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Shell - pomoc.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Powiedzcie mi proszę o co chodzi z "Ilość osób na serwerze"
to znaczy, że ja mam 1 konto na shellu z tymi osobami na spółkę?
Czy możemy być zalogowani tylko na zmiane na koncie czy mogą być kilka osób naraz?
Czy jest np. jakichs serwer a na nim kilka osobnch kont z czego każdy ma przydzieloną równą część prędności serwera np. 2 osoby to ja mam połowę z 100mb/s ?? bo nie wiem jak to rozumować

Powiedzcie proszę czym się kierować przy zakupie takiego serwera pierwszy raz chciałem kupić ale nie znam się na tym dlatego proszę was o wytłumaczenie mi :P

tonyviroos

Ilość osób na serwerze to ilość kont utworzonych na fizycznej maszynie.
Czyli kupując konto na serwerze z łączem 100/100 na którym jest dajmy na to 5 osób będziesz miał 1/5 tego łącza do dyspozycji, jeśli administrator serwera nie podzieli łącza między użytkowników to może się tak zdarzyć że 1 użytkownik będzie miał połowę prędkości a Tobie zostanie kilkaset kilobitów.
Kupując konto dostajesz indywidualny login i hasło i tylko Ty możesz się logować na to konto, dodatkowo jest jeszcze kilka innych ograniczeń (ilość procesów itd.) które administratorzy serwerów ustalają sami.
Ogólnie to nie polecam serwerów z łączem 100Mbit ponieważ nawet przy 2 osobach na serwerze nie osiągniesz więcej niż 5MB/s downloadu a serwery z łączami 100Mbit zazwyczaj są bardzo słabe i nie dają sobie rady z większymi transferami jeśli na serwerze jest więcej niż 2 osoby (a często jest więcej).
tonyviroos napisał(a):Ilość osób na serwerze to ilość kont utworzonych na fizycznej maszynie.