Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Wypowiecie sie ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jestem początkującym Webmasterem. Ostatnio postawiłem taka stronkę - Darmowe gry. Jeszcze jej tak naprawdę nie rozwijałem. Jak myślicie, czy taka strona może być przydatna? Może macie jakieś propozycje?
Widziałem, już mnóstwo takich stron. Powiedz nam, czym twoja będzie się wyróżniać.

PS: No i witam nowicjusza, bo to twój pierwszy post.
Mysle ze sie przyda ale raz pobralem Brick Force i musialem wpisac jakis kod albo cos a go nie mialem.
DO tego proponuje dodaj gre "APB Reoalded" super gra polecam sam w nia gram.

a i jak zrobiles ta strone? w jakims programie albo cos?
Oczywiście że jest szansa ale mała. Na przykład ja wolałbym wejść na gry-online.pl, z przyzwyczajenia :) Więc żeby "pobić" taką stronę potrzebujesz dużo czasu i cierpliwości wielkich chęci.
Nicholas napisał(a):potrzebujesz dużo czasu i cierpliwości wielkich chęci.
Ja bym dodał jeszcze do tego: i pieniędzy.

Bez kwestii finansowych się nie obejdzie, choć na podstawowym polu promocyjnym autor wątku powinien dać sobie radę samemu.

P.S.1
Czcionka "loga" jest do wymiany.
Prowadzisz stronę o grach, a nie z salonem sukien ślubnych.

P.S.2
Lucc800 korzystasz ze skryptu Joomla.
Dlaczego usunąłeś link w stopce? Czytałeś licencję Joomli?
Oj nieładnie, nieładnie korzystać z czyjejś ciężkiej pracy za darmo i nawet linku nie pozostawić... Oducz się takich nawyków. Potraktuj to jako dobrą radę na przyszłość, jeśli poważnie myślisz o prowadzeniu tej strony.

Aderus1

Możesz dać jakieś gry dema lub flash.
(06.06.2012, 01:55)admin napisał(a): [ -> ]Ja bym dodał jeszcze do tego: i pieniędzy.

Bez kwestii finansowych się nie obejdzie, choć na podstawowym polu promocyjnym autor wątku powinien dać sobie radę samemu.

P.S.1
Czcionka "loga" jest do wymiany.
Prowadzisz stronę o grach, a nie z salonem sukien ślubnych.

P.S.2
Lucc800 korzystasz ze skryptu Joomla.