Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Styl Mac Mountain dla Windows7
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pomocy !

Ściągnęłam sobie styl MacMountain na mój Windows7.
Jeszcze go nie wgrałam (czy cokolwiek tam się z tym robi . xd), ponieważ najpierw chcę wiedzieć, czy można potem przywrócić normalny styl Windows 7.
Nie znam się na tym, a nigdzie w google nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.

Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi pomóc?[/align]
Zawsze jest możliwość przywrócenia standardowego stylu.

Nie radzę tylko ściągać paczek z dodatkami do Windows 7 bo później mogą być różnne komplikację (sam się na tym przekonałem). Ale styl zaszkodzić nie powinien. Sam używam stylów :P
(04.07.2012, 22:52)Diablo09 napisał(a): [ -> ]Nie radzę tylko ściągać paczek z dodatkami do Windows 7 bo później mogą być różnne komplikację (sam się na tym przekonałem).

A mogę wiedzieć jakie komplikacje mniej więcej ?
Bo samo słowo "komplikacje" nie wiele mi mówi . xd
hmm... jak ściągasz paczkę z chomikuj.pl na przykład z dodatkami taką np są tam zegary i inne duperele.
Potem jak wszystko wgrasz do systemu to pojawiają się komunikaty z błędami lub inne typu rzeczy (nic mi do głowy teraz nie przychodzi jakie dokładnie błędy.). Mi na przykład wyskakiwał błąd jak uruchamiałem system.

A zresztą takie dodatki trochę zjadają pamięci RAM. <- mówię tu o dodatkach, nie o stylu ;)

Co do stylu to możesz go śmiało zainstalować. Aha a z jakiej strony go pobrałaś ?
(04.07.2012, 23:03)Diablo09 napisał(a): [ -> ]hmm... jak ściągasz paczkę z chomikuj.pl na przykład z dodatkami taką np są tam zegary i inne duperele.
Potem jak wszystko wgrasz do systemu to pojawiają się komunikaty z błędami lub inne typu rzeczy (nic mi do głowy teraz nie przychodzi jakie dokładnie błędy.). Mi na przykład wyskakiwał błąd jak uruchamiałem system.

A zresztą takie dodatki trochę zjadają pamięci RAM. <- mówię tu o dodatkach, nie o stylu ;)