Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Adam Małysz twarzą kampanii Lotto
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
W prasie i internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Lotto, której bohaterem jest Adam Małysz.

[Obrazek: 210140standard001_1299679895.jpg]

Kampania marki Lotto, jak zapewniają twórcy, jest pozytywnym przesłaniem od Adama Małysza, wyrażonym w formie cytatów sygnowanych jego nazwiskiem.

- Współpraca z Adamem Małyszem jest dla nas elementem naturalnej kontynuacji aktywności w obszarze sportu. W styczniu kolorowy znak Lotto pojawił się na nartach Małysza - przypomina Piotr Gawron, rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.

Rozpoczęta kampania jest elementem repozycjonowania marki Lotto, której nowym polem kompetencji jest szeroko pojęta rozrywka. - Chcemy, aby w efekcie kampanii Lotto było postrzegane jako marka dla ciekawych ludzi, którzy mają odwagę realizować swoje pasje i marzenia - dodaje Gawron.

Kampania realizowana będzie m.in. w takich tytułach
jak Super Express, Gazeta Wyborcza, Show, Tele Tydzień, Newsweek Polska oraz na stronach portali Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl.

Za kreację odpowiada konsorcjum reprezentowane przez Propeller Film, a za zakup mediów ZenithOptimedia.


Źródło: mediarun