Witam
Chciałbym wam pokazać mój projekt bannera.
Robiłem wcześniej bannery, ale chce zacząć robić takie które podobają się też innym a nie tylko mi.
Będę tu zamieszczał swoje pracę.
Chciałbym żebyście ocenili, chodzi mi aby powiedzieć mi, czy kolory pasują do siebie, czcionka jest dobra itp.
Mi na tym banerze trochę nie pasuje ten samochód który całkowicie się różni od efektu bannera.
Ale to moje zdanie.
Chciałbym wiedzieć czy jeszcze można to coś dodać.
Myślałem nad drogą
Zmienił bym samochód oraz usunął ten blask na napisie auto serwis.
Przed nazwą ulicy powinna być spacja.
Baner mi się podoba, choć samochód rzeczywiście średnio pasuje. Ja bym zamiast niego widziała pana mechanika w roboczym kombinezonie, z klatą umazaną smarem na wierzchu...
Miss specjalnie dla ciebie, jestem amatorem w robieniu bannerów, ale możę to ci się spodoba
Wycięte po amatorsku,ale czy styl ci się bardziej podoba?
2 reklama mi się bardziej podoba. Może dlatego, że jest facet a nie samochód. .Jakiś kolorowy element bym dodała.Jeden. Troszkę napis nie w moim guście ale technicznie ok .
2 wersja zdecydowanie lepsza, na nią bym postawił.
Bardziej estetyczna czcionka z danymi, delikatna ramka i ten facet pasuje lepiej niż autko, moim zdaniem of cours
Pozdrawiam.
danielo117o napisał(a):Miss specjalnie dla ciebie
Ależ dziękuję.
A gdzie smar na klacie?!
A tak serio: tak, teraz bardziej mi się podoba. Zrobiłabym tak: tło z pierwszej wersji (wtedy i pan, i napisy będą lepiej widoczne), pan mechanik i napisy z drugiej wersji + główny napis w kolorze niebieskim albo zgaszonej czerwieni, żeby było coś kolorowego, jak napisała Elgato.
danielo117o napisał(a):
Znacznie lepiej ale jedno co mnie razi to to że głowa mężczyzny styka się z literą S.
Ja bym trochę pomniejszył mężczyznę aby był większy odstęp między napisem, a owym mężczyzną.
Druga wersja (z mechanikiem) o wiele lepsza, jednak bardziej przypomina mi to wizytówkę