Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Opinia o sygnaturce.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie ! Dzisiaj chciałbym się dowiedzieć, co sądzicie o tej sygnaturce. Wyraźcie swoją najgłębszą opinię, nawet krytykę. ;) Jak coś sygnaturkę robiłem w gimpie, a nie w PS. :)

Oto ona :[Obrazek: s2hcZ.png]

Czekam na oceny. ;)
Jak zrobisz sobie kanapkę to również się pochwal, z checią ocenie.

Nie znam się na grafice, ale wg mnie tło nie pasuje do tego bramkarza, napis VanPure jeszcze bardziej i jest brzydki.
Co to za różnica w jakim programie robiłeś? http://www.gimpuj.info/index.php?action=..._cat&id=14 poczytaj.
Nikii - czy Ty jesteś poważny ?
Myślisz, że ja się tylko pytam o oceny moich prac ?
Masz do mnie jakiś żal ? Napisz na pw, a nie będziesz się to frustrował ...
Program ma znaczenie i to dla wielu osób ..
Tak, zrobiłem kanapkę i się pochwalę.
Ok, wydałeś opinię. Dzięki !
Dla mnie trochę tło nie pasuje i napis "VanPure" a tak wszystko ok życzę powodzenia z następnymi pracami ;)
A mi tam pasuję napis VanPure :), tło mogłoby być troszkę inne (np. w kolorystyce bramkarza), ale ja jestem tylko początkującym i to jest moja skromna opinia :)
A mnie też pasuje napis Vanpure tylko kolor zgniła żółć będzie się lepiej komponować.Ogólnie bardzo fajne wykonanie.
Trochę w tle Różowy kolorek bije (Lekko) i to Jest minus Napisy z Cooltext'u Ale spoko :)
Jak ma być szczerze, to szczerze. Mnie się tak naprawdę podoba tylko napis "VanPure" i ogólna kolorystyka.
Napis "Odjechany User" ani czcionką, ani kolorystyką nie pasuje do całości.
Tło za monotonne, trochę ni z gruszki, ni z pietruszki, nie pasuje w ogóle do tematyki sportu, piłki nożnej, do której nawiązuje bramkarz.
Zdjęcie bramkarza też wybrałeś niespecjalne - jakiś taki zmęczony, zniechęcony, jakby pochylał się ze smutkiem nad napisem "VanPure". ;)
W najbliższym czasie wykonam nową sygnaturkę i również zapytam o Wasze oceny. ;)