(08.11.2014, 23:55)amb00 napisał(a): brak ograniczeń co do ilości FPS i oczywiście możliwość zmiany detali jak ktoś by miał słabszy komputer.
Tu nie chodzi o ograniczenia ilości FPS-ów, tylko o optymalizacje kodu pod procesory
wielordzeniowe tak aby ilość klatek pozwalała na płynną rozgrywkę bez nagłych
spadków. Coś takiego jak ograniczenia klatek nie istnieje po prostu optymalizacja
jest tak słaba że nawet wydajne procesory z wydajnymi układami graficznymi nie
dają rady utrzymać stałych 60 bądź 120 klatek. Z nowymi konsolami troszkę w tej kwestii
się zmieniło ze względu na procesory x86 Jaguar czy jak tam one się nazywają.
Jest lepiej choć ze względu na to że istnieje cała masa konfiguracji sprzętowych
ciężko na każdym sprzęcie jest wyciągnąć jak najwięcej.
Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Mój odjechany profil został porzucony. Nie odpowiadam na posty i wiadomości prywatne. Jedyna opcja kontaktu ze mną to mój śmieciowy email: b0hazard małpa o2.pl