Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Mój pierwszy blog - wasze wskazówki :)
#1
Witam!

Od niedawna prowadzę blog opierający się na popularnym skrypcie WP. Wcześniej prowadziłem portal, który działał na skrypcie e107 - w sumie całkiem ciekawy skrypt.
Główna przyczyna dla której zrezygnowałem z e107 był brak przyjaznych linków no i małe pole do modyfikacji, a konkretniej mało pluginów - nie znam się na php, także w grę wchodziły tylko gotowce :)

Styl do bloga zmodyfikowałem sam. No i w sumie tak powoli poruszam się do góry :)
Na chwilę obecną blog prezentuje się tak: http://www.elektra.me3.pl

Ale mam pytanie do kogoś, kto już ma jakąś widzę na temat blogów. Co według jego mogłoby zostać dodane, poprawione na blogu?
I co myślicie o dodaniu forum?


Z góry dziękuję!
Pozdrawiam!
  Odpowiedz
#2
Jak dla mnie blog bardzo prosty, bez żadnych bajerów.
Osobiście uwielbiam prostotę, czy to w grafice czy stronach jednak moim
skromnym zdaniem Twój blog wygląda bardzo hm.. szablonowo.
Nie wyróżnia się zbytnio od innych, taki typowy szablon do WordPress'a.

Niektóre frazy nie są spolszczone np. szukaj, sonda.
Na Twoim miejscu pobawiłbym się jeszcze wyglądem tak aby blog
był niepowtarzalny, zapamiętywany przez nowych użytkowników.

Tyle ode mnie.