Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Skutery - jaki wybrać?
#1
Siema. Czy ktoś z aktywnych forumowiczów zna się choć trochę na skuterach.
Zastanawiam się nad kupnem skutera używanego. Nigdy na czymś takim nie jeździłem, ale
bardzo mi się podobają.
No właśnie ale zupełnie nie umiem dokonać odpowiedniego wyboru ponieważ nie znam się
na skuterach.

Skuterek byłby używany na dojazdy do pracy 12 km w jedną stronę.
Podoba mi się skuter Suzuki Burgman 125 cm3. Najlepiej jakaś używka.

Macie jakieś swoje doświadczenia z jazdy na skuterach?
A może polecacie inne ?
  Odpowiedz
#2
Na temat mogę ci trochę opowiedzieć....
Zaczynając od tego że posiadam "skuter Romet" od 4 lat jest bardzo dobry na te polskie drogi.Skuter kupiłem za 3100 zł całkiem nowy, jeśli chodzi o używane to z nimi bardzo bym uważał bo nie wiadomo jaki jest stan plastików oraz skutera itp...