Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!

Bry! Słów parę o przecinkach.
Wypadałoby się przywitać na dobry początek. Wpadłem na Was przypadkowo. Na co dzień jestem fotografem i grafikiem, mieszkam w Krakowie, choć może za jakieś parę lat znów życie mnie przegoni po Polsce :) Lubię dobre książki, muzykę, filmy także. Od czasu do czasu sam nawet coś napiszę. Nie lubię błędów ortograficznych za to cenie sobie przecinki, bowiem świadczą o kulturze pisania :)

EDIT: Lubię gotować - zapomniałbym dodać, a to istotna kwestia w moim życiu :)
pozitivni napisał(a):Nie lubię błędów ortograficznych za to cenie sobie przecinki, bowiem świadczą o kulturze pisania
Baardzo dobrze! Plusujesz na wejściu :D

Witamy w naszych skromnych progach, obyś zagościł na dłużej :)
Witaj ;]
Fajne przedstawienie :)
Witaj, zapraszamy częściej na forum :)
Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga. 
Strona z tapetami na pulpit - polecam
Cześć:) Mam nadzieję że będziesz pisał takie posty jak Vilandra lub Missfuneral lub Buhay :D Zawsze wyczerpujące odpowiedzi, wręcz możnaby powiedzieć że jest to taka jakby mini lektura ;) Zapraszam !
[Obrazek: Kd6SQvD.png]