Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!

Mayster (MXT) - Ja i moja pasja
Heart 
Jestem bardzo zakręconym człowiekiem i praktycznie wszystko co zaczynam robić z czasem przeradza się w pasję. Tym sposobem nie mam nawet jednej wolnej chwili w grafiku.

Na co dzień jestem informatykiem - moja praca i nauka
Każda wolna chwila to już inna sprawa - dwa razy w tygodniu szkła muzyczna, basista wcześniej pianista. Dodatkowo interesuje mnie sport - Triathlon na dystansie olimpijskim (1,5 km pływanie, 40 jazda rowerem, 10 bieg). Lubie czasem zrobić coś szalonego jak np. 1056 km rowerem w 5 dni i wiele wiele innych szalonych pomysłów.

Jeśli koś jest zainteresowany wyjazdem Extremalnie przez Polskę - 1056 km rowerem w 5 dni zapraszam na mojego bloga www.mayster.pl znajdzie się tam jeszcze trochę więcej informacji o mnie i moich pasjach.

[Obrazek: dsc_0437.jpg]
[Obrazek: img_0006%202.jpg]
[Obrazek: img_0134.jpg]
[Obrazek: img_0317.jpg]
[Obrazek: img_0344.jpg]
[Obrazek: img_0474.jpg]
[Obrazek: img_0553%20-%20kopia.jpg]
[Obrazek: img_0707.jpg]
[Obrazek: img_0849.jpg]
[Obrazek: img_0029.jpg]
Kilka zdjęć z trasy wiecej na stronie :) Zapraszam
  Odpowiedz
No proszę. Ktoś o podobnych zainteresowaniach co ja (jazda na rowerze).
Oczywiście mój dorobek jest na razie skromniejszy, ale już na przyszły rok
planuję podobną trasę z Tatr nad Morze.

Kto wie może kiedyś spotkamy się na trasie? ;)
Bloga przeglądam już od dziesięciu minut.