Znacie jeszcze jakies inne sztuczki reklamowych twórców. Co sadzicie o takim podejsciu do krecenia reklam ?
Negatywna sila reklamy.
|
04.11.2013, 20:01
Oto jedna z najbardziej niebezpiecznych sztuczek stosowanych przez twórców reklam telewizyjnych. Otóz okazuje sie ze miód jest zastepowany olejem silnikowym w trakcie krecenia reklam.
Znacie jeszcze jakies inne sztuczki reklamowych twórców. Co sadzicie o takim podejsciu do krecenia reklam ?
"Jeśli skopiowanie płyty to kradzież, to idąc tym tropem - zrobienie komuś zdjęcia to porwanie" - Anonymous
Odjechani.com.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
04.11.2013, 20:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.11.2013, 20:17 przez Swordancer.)
Co w tym niebezpiecznego? Żywność w tle też często jest sztuczna. Sztuczki reklamowych twórców? Wiedziałeś, że alkohol w reklamach, to często nie alkohol? Mleko w reklamie płatków, to często klej? Że lody to nierzadko barwione ziemniaki? Nie widzę w tym nic złego. Człowiek choć trochę inteligentny wie, że to co wygląda pięknie na reklamie nie musi być takie naprawdę, a cała reszta niech w to wierzy.
Chemia, chemia i jeszcze raz chemia.
Pamiętam jak kiedyś mój dziadek kupił sobie dwie małe buteleczki oleju, oleju do piły oraz oleju rzepakowego, było to kilka dni przed świętami Bożego Narodzenia. Bardzo lubił olej rzepakowy, więc postanowił obalić przynajmniej pół butelki z gwinta, tak się nieszczęśliwe stało że je pomylił, dopiero po czasie spostrzegł się że oleju do piły trochę ubyło, co dziwne, nic się nie stało. W telewizji zawsze reklamowane produkty spożywcze są trochę inne, miód nie jest aż tak gęsty, a teraz się okazało że to nie miód, a olej silnikowy. "Bądź dobrej myśli, bo po co być złej" - Stanisław Lem.
Hm, no cóż. Twój przykład wydaje mi się być takim dość nieszkodliwym - raczej chodzi tutaj tylko o stronę estetyczną - miód (zależy może jeszcze od jego rodzaju), nie jest powiedziałabym tak reprezentatywny. Tutaj chodzi tylko o zaginanie, idealizowanie obrazu rzeczywistości.
Tutaj przypomina mi się historia pewnej dziewczyny, która zemdlała, gdy pierwszy raz dostała okres - spodziewała się, że to tak jak w reklamach, barwa będzie niebieska. Istnieje coś takiego jak prawdziwy czarny marketing/PR i naprawdę nie ma to żadnego związku z wygładzaniem codzienności.
Free Your Mind!
04.11.2013, 20:25
To takie trochę fałszowanie rzeczywistości- wychodzi na to że olej jest bardziej miodowy niż miód.Ale wydaje mi się że to trochę strzał we własną stopę bo jak kogoś przekona ta reklama i kupi ten miód to po powrocie do domu będzie rozczarowany i, w pewnym sensie, obrazi się na producenta i więcej nie kupi jego produktu tylko wybierze inny, może nie tak ładnie wyglądający na reklamie ale wyglądający bardziej prawdziwie...
Staram się pisać poprawnie
11.11.2013, 20:18
1. Manipulacja mózgiem przez słowa wypowiadane . Najczęściej są to : '' Niesamowite , Najlepsze , Najpyszniejsze itp. itd. ''
2. Podrabianie zdjęć w Photoshopie/Gimpie . Najczęściej ci tani graficy robią fotki i w paincie przerabiają (gratulacje tamkim praktykantom do reklam) . 3.Faile w montażu np. nie dostosowanie dźwięku , słyszalne dźwięki zewnętrzne itp. 4.Oszukiwanie nieprawdziwymi faktami To tyle ile miałem w głowie . Dziękuje .
11.11.2013, 20:59
Mnie zastanawia, jak oni jedzą jogurt w tych reklamach, że spód łyżeczki zawsze mają czysty. Pianka w cappuccino to często płyn do zmywania. No cóż.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości