Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Nowy Mercedes Klasy S W222
#1
Do sieci na mobilnej australijskiej stronie producenta przez przypadek wyciekło zdjęcie nowej S-klasy. Chociaż webmasterzy Mercedesa bardzo szybko je usunęli, czujni miłośnicy niemieckiej marki zdążyli je ściągnąć na swoje dyski, a niedługo potem oficjalna fotka wypłynęła na stronach większości portali motoryzacyjnych.

[Obrazek: 04763871663772024086.jpg]

Jak widać na zdjęciu, nowa Klasa S prezentuje się bardziej zadziornie niż poprzednik. Głównie za sprawą zupełnie nowych reflektorów oraz ostrego przetłoczenia biegnącego wzdłuż auta. Choć nie wiadomo tego na pewno, widoczne na zdjęciu auto najprawdopodobniej "ubrane" jest w stylistyczny pakiet od AMG. Stąd obręcze kół w imponującym rozmiarze oraz przedni zderzak z dużymi wlotami powietrza.

Niemcy opublikowali oficjalne zdjęcia wnętrza nowej S-klasy.

[Obrazek: 74224606644163364410.jpg]

[Obrazek: 95867033557901751242.jpg]

[Obrazek: 62331778270075692802.jpg]

[Obrazek: 53955409840726783946.jpg]

Oficjalna premiera samochodu odbędzie się 15 maja w Hamburgu. Niemcy zaczęli już kusić pierwszymi zdjęciami wnętrza auta, ale jego wygląd zewnętrzny miał pozostać jeszcze przez jakiś czas tajemnicą.

Co wiadomo o nowym Mercedesie Klasy S.

W nowej generacji, oznaczonej fabrycznym kodem W222, nie zabraknie systemów bezpieczeństwa i wspomagających kierowcę. Znajdziemy m.in. adaptacyjne reflektory (stosowane m.in. przez BMW), przeróżne systemy asystujące: utrzymania pasa ruchu, martwego pola, system wykrywający pieszych i zwierzęta (w tym Night View Assist pomocny w nocy) i hamujący w celu uniknięcia zderzenia, asystenta parkowania (parkujący prostopadle i równolegle), system odczytujący znaki drogowe (ograniczenia prędkości, zakazy wyprzedzania, zakazy wjazdu i oznaczenia kierunku jazdy), system Pre-Safe (przygotowujący auto w razie nieuniknionej kolizji w tył pojazdu), adaptacyjny tempomat z funkcją stop & go. Wszystkie znamy od lat i możemy dostać także w autach konkurencji, a czasem już nawet w niedrogich samochodach miejskich. Ale klienci mogą też liczyć na coś nowego. Co to takiego?

Nadmuchiwane pasy bezpieczeństwa - ich zaleta to zmniejszenie ryzyka odniesienia obrażeń klatki piersiowej. Niedługo mają stać się standardem we wszystkich modelach Mercedesa. Na pierwszy ogień zostaną zastosowane w nowej S klasie by chronić pasażerów tylnej kanapy.

Światła hamowania o zmiennej intensywności świecenia - po zatrzymaniu samochodu na skrzyżowaniu ze światłami w samochodach wyposażonych w automatyczną przekładnię kierowcy trzymają wciśnięty pedał hamulca, a światła stopu stale się palą. Inżynierowie Mercedesa postanowili zastosować lampy o zmiennej intensywności świecenie, więc po zatrzymaniu auta światła stop nieco się "przyciemniają", by nie oślepiać kierowcy stojącego z tyłu.

Cross-Traffic Assist - systemy wykrywające zagrożenia i pomagające unikać nieoczekiwanych kolizji stają się coraz bardziej rozbudowane. Po systemach wykrywających pieszych i zwierzęta, Mercedes opracował Cross-Traffic Assist, który wspomaga kierowcę podczas pokonywania skrzyżowań. Do prędkości 72 km/h system wykrywa zagrożenie, o którym informuje za pomocą sygnałów dźwiękowych. Jeśli w tym czasie kierowca rozpocznie hamowanie, system BAS zwiększy jego siłę, a w razie konieczności rozpocznie hamowanie awaryjne.

Wraz z premierą najnowszej Klasy S Mercedes całkowicie przestawia się na technologię LED: w aucie nie będzie ani jednej żarówki. Jak zapowiada producent, ponad 190 diod LED przejmie zadanie oświetlenia drogi, samochodu, kabiny i bagażnika.

Wiadomo też, że urośnie zarówno rozstaw osi jak i długość karoserii. Przewidziane są następujące wersje silnikowe: S500 - 4,7 litra, V8, twinturbo, 435 KM, S600 - V12, bi-turbo, 517 KM, S63 AMG - 5,5 litra,V8, bi-turbo, 571 KM, S65 AMG - V12, bi-turbo, 630 KM. W późniejszym czasie pojawi się również model hybrydowy.

Oto pierwsze zdjęcia niemal całkowicie odsłoniętego prototypu

[Obrazek: 93929106788386620000.jpg]

[Obrazek: 41528921090418459322.jpg]

[Obrazek: 51808990338935838098.jpg]

[Obrazek: 03473690570142883728.jpg]
  Odpowiedz
#2
Mmm, nowa eSka. Trzeba przyznać, że najmłodszy Mietek prezentuje się naprawdę ładnie. Takie niby "przecieki" zawsze mnie śmieszyły. Jestem pewien, że jest to zamierzone działanie producenta, pod przykrywką takiej intrygi. Przynajmniej działa. Trochę hałasu w sieci się zrobiło.
  Odpowiedz
#3
Po przeszukaniu trochę sieci na pewnej niemieckiej stronie znalazłem filmik z zakamuflowaną "S-ką"

Filmik z zakamuflowaną "S-ką"
  Odpowiedz
#4
  Odpowiedz
#5
Opublikowano zdjęcia nowej "S-ki" - to brzmi tak sobie, ale "przez przypadek wyciekło" - to już korci żeby zobaczyć. ;)
Wnętrze wręcz kosmiczne, a ten pomruk silnika na filmiku... Takjest czysta muzyka!
[Obrazek: Y3AbJ8Z.jpg]
  Odpowiedz


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Skuter do 3000 zł. Używany bądź nowy. Jaki polecacie? Baron 6 7 378 03.05.2013, 15:55
Ostatni post: Ripper729

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości