Z ustaleń Urzędu wynika, że korzystanie z usług oferowanych przez spółkę nie było bezpłatne – w rzeczywistości moment rejestracji na portalu był pierwszym dniem obowiązywania odpłatnej umowy, która zawierana była nawet na rok. Ponadto opłata naliczana była już od pierwszego dnia, a nie jak sugerowały hasła reklamowe dopiero po 10 dniach.
Prezes UOKiK uznała, że właściciele portalu – spółka Eller Service – naruszyli zbiorowe interesy konsumentów i nałożyła na nich karę w wysokości 239 140 zł. Jednocześnie Spółka została zobligowana do zmiany zakwestionowanego sposobu informowania o usługach oraz publikowania przez 6 miesięcy na swoim portalu treści decyzji. Ponadto zdaniem UOKiK, by skutecznie w tym wypadku chronić konsumentów niezbędne było nadanie niektórym punktom decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności. Oznacza to, że spółka powinna zmienić praktykę oraz poinformować o tym konsumentów zaraz po otrzymaniu decyzji, niezależnie od odwołania złożonego do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej na onet.pl

![[Obrazek: 98687577.jpg]](http://img35.imageshack.us/img35/1350/98687577.jpg)
![[Obrazek: Polska_Flaga.gif]](https://odjechani.com.pl/images/Polska_Flaga.gif)

![[Obrazek: Kd6SQvD.png]](https://i.imgur.com/Kd6SQvD.png)