Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Potrzebni ankietowani do pracy naukowej
#1
Witajcie,

Jestem studentką 6-go roku medycyny. W ramach koła psychiatrycznego piszę pracę dotyczącą opinii dorosłych Polaków na temat metod leczenia stosowanych w psychiatrii.
Jeśli chcecie podzielić się swoją opinią i pomóc w stworzeniu wiarygodnego profilu opinii społeczeństwa na ten temat to zapraszam do wypełnienia anonimowej ankiety, dostępnej pod adresem:
http://moje-ankiety.pl/respond-22969.html

Z góry dziękuję
  Odpowiedz
#2
Ta ankieta jest bez sensu. Pytania należą do dziedziny o której nie mam kompletnie pojęcia. Powinna być ogłoszona na forum o medycynie, gdzie są obecni lekarze a nie tutaj. Wziąłem udział tylko dlatego, że zawsze w takich przypadkach pomagam, ale na 70% pytań strzelałem, gdyż nawet nie mogłem wydedukować prawidłowej odpowiedzi.
[Obrazek: Oh_yes_its_free-1338710999.png] ftp://109.196.92.86/Poradniki
user: user
hasło: user

[Obrazek: Userbar-1340978593.png]
Używaj przycisku [Obrazek: postbit_reputation.gif] rozważnie!!!
Zamiast pisać post pod postem użyj przycisku [Obrazek: postbit_edit.gif]

ʎuмızp ozpɹɐq ʇsǝ! ʇɐıмş
  Odpowiedz
#3
Ankietę wypełniłem bez większych problemów, aczkolwiek wiele pytań jest dla mnie dość szokujących...
Życzę powodzenia w pisaniu pracy.

Pozdrawiam.
  Odpowiedz
#4