Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Potrzebni ankietowani do pracy naukowej
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie,

Jestem studentką 6-go roku medycyny. W ramach koła psychiatrycznego piszę pracę dotyczącą opinii dorosłych Polaków na temat metod leczenia stosowanych w psychiatrii.
Jeśli chcecie podzielić się swoją opinią i pomóc w stworzeniu wiarygodnego profilu opinii społeczeństwa na ten temat to zapraszam do wypełnienia anonimowej ankiety, dostępnej pod adresem:
http://moje-ankiety.pl/respond-22969.html

Z góry dziękuję
Ta ankieta jest bez sensu. Pytania należą do dziedziny o której nie mam kompletnie pojęcia. Powinna być ogłoszona na forum o medycynie, gdzie są obecni lekarze a nie tutaj. Wziąłem udział tylko dlatego, że zawsze w takich przypadkach pomagam, ale na 70% pytań strzelałem, gdyż nawet nie mogłem wydedukować prawidłowej odpowiedzi.
Ankietę wypełniłem bez większych problemów, aczkolwiek wiele pytań jest dla mnie dość szokujących...
Życzę powodzenia w pisaniu pracy.

Pozdrawiam.
Ankieta jest kierowana do wszystkich ludzi, w swojej pracy chciałabym dowiedzieć się nie tylko zdania lekarzy na temat leczenia ( o którym powinni świetnie wiedzieć - szczególnie o tym jakie metody są skuteczne i dostepne) ale także i innych ludzi nie związanych z tą profesją :) wiem, że niektore pytania są trudne, ale każda odpowiedz jest mile widziana:)

dziekuje bardzo za pomoc!

ps. ankietowani wciaż potrzebni :)!
Wypełniłam, chociaż też nie znam się na temacie. Elektrowstrząsy naprawdę jeszcze się gdzieś stosuje...?

Przy okazji, przeniosłam temat do bardziej odpowiedniego działu.
Fakt pytania trochę zaskakują. Swoją drogą jestem ciekawy co do tych elektrowstrząsów ale idę spać może gdzieś dacie linka do prawidłowych odpowiedzi ? Dobranoc..