Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!

Witajcie :)
Cześć! :D

Mam na imię Przemysław i mam 15 lat. Moimi głównymi zainteresowaniami jest muzyka jak i miksowanie jej. Zajmuję się tym już od chyba 2 miesięcy i na razie idzie tak średnio ;) W te wakacje postaram się już o jakiś swój własny sprzęt i doskonalić to co na razie umiem :) Lubię także sport. Do moich ulubionych sportów zalicza się siatkówkę i piłkę ręczną. Siatkę trenowałem nawet długo, bo chyba 3 lata. Na razie poprzestałem na treningach, ponieważ znalazłem sobie inne zajęcie i nie mam na to czasu. Niegdyś interesowałem się webmasteringiem. Na tym forum pewnie spotkam nie jednego webmastera, który potrafi na pewno więcej niż ja :P Głównie kiedyś w tym kierunku szkoliłem sobie język Html, css i trochę javascrpit. Niestety chyba nie znalazłem u mnie tego co by mnie dalej pociągłą w tym kierunku.

No to może opowiem coś o moich charakterze :)

Jestem osobą strasznie nieśmiałą, ale jak natrafi się jakaś osoba (a zdarza mi się to naprawdę rzadko) to z chęcią podyskutuje na różne tematy. Moja osoba nie zalicza się do leniwych, wręcz przeciwnie, co mnie zainteresuje, to staram się udzielać w tym, np. gdy tylko usłyszę o jakiejś pracy porządkowej, albo jakiejś zbiórki to z miłą chęcią pomagam tym osobom :)

To może nadszedł moment na moje zainteresowania muzyczne :D