06.08.2013, 09:46
Cześć! 
Mam na imię Przemysław i mam 15 lat. Moimi głównymi zainteresowaniami jest muzyka jak i miksowanie jej. Zajmuję się tym już od chyba 2 miesięcy i na razie idzie tak średnio
W te wakacje postaram się już o jakiś swój własny sprzęt i doskonalić to co na razie umiem
Lubię także sport. Do moich ulubionych sportów zalicza się siatkówkę i piłkę ręczną. Siatkę trenowałem nawet długo, bo chyba 3 lata. Na razie poprzestałem na treningach, ponieważ znalazłem sobie inne zajęcie i nie mam na to czasu. Niegdyś interesowałem się webmasteringiem. Na tym forum pewnie spotkam nie jednego webmastera, który potrafi na pewno więcej niż ja
Głównie kiedyś w tym kierunku szkoliłem sobie język Html, css i trochę javascrpit. Niestety chyba nie znalazłem u mnie tego co by mnie dalej pociągłą w tym kierunku.
No to może opowiem coś o moich charakterze
Jestem osobą strasznie nieśmiałą, ale jak natrafi się jakaś osoba (a zdarza mi się to naprawdę rzadko) to z chęcią podyskutuje na różne tematy. Moja osoba nie zalicza się do leniwych, wręcz przeciwnie, co mnie zainteresuje, to staram się udzielać w tym, np. gdy tylko usłyszę o jakiejś pracy porządkowej, albo jakiejś zbiórki to z miłą chęcią pomagam tym osobom
To może nadszedł moment na moje zainteresowania muzyczne
Jestem dość nietypowym chłopakiem jeśli chodzi o gatunki muzyczne. Z tego co mi wiadomo nie wiele ludzi z miłą chęcią słuchają hard electro , super mocnego dubstepa i Uk Hardcore, ale mnie jarają takie muzyki i niektórzy ludzie muszą się z tym pogodzić (mowa o mojej rodzinie
). I co kolejnego jest u mnie nietypowe pod tym względem? Na pewno to ,że lubię słuchać różnych piosenek w różnych prędkościach, np. jeśli ktoś się tu interesuje choć trochę muzyką, np. w dubstepie do szybkość bitów wychodzi 110 bpm(ang. bit per mintue - pl. bity na minute), a uk hardcore wynosi 170 bpm, więc jest duża różnica. Więc już wiecie, że jestem dziwny jeśli chodzi o muzykę
.