Odjechani.com.pl

Pełna wersja: Cities XL 2012
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
W Cities XL 2012 , celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.

Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.



Poniżej screeny z miasta które udało mi się zbudować . Nie jest jeszcze dopracowane , ale już dosyć spore ;)
To co mi spodobało się w tej grze :

[Obrazek: 3-1346710298.jpg]

Możemy oglądać swoje miasto z lotu ptaka , żeby po kilku ruchach rolką zejść do poziomu ulicy .
[Obrazek: 1-1346710299.jpg]

Różnorodność budynków . Inne budynki zbudujemy w strefach mieszkalnych ...

[Obrazek: 2-1346710299.jpg]

... a zupełnie inaczej wyglądają strefy przemysłowe .

[Obrazek: 5-1346710299.jpg]

W zależności od mapy jaką wybierzemy , możemy dostosować wybór stylu budynków , jak np. tutaj : wieczór nad morzem .
[Obrazek: 7-1346710299.jpg]
[Obrazek: 6-1346710299.jpg]

Ogólnie , zmiana pory dnia przemienia całkiem wygląd miasta i daje ciekawe efekty
[Obrazek: 8-1346710299.jpg]
[Obrazek: 9-1346710299.jpg]

Nic nas nie ogranicza , no może wielkość mapy :( . Gra zmusza do myślenia przy zaopatrywaniu miasta w potrzebne do funkcjonowania surowce , usługi czy transport . No i można mieć pewność że nikt nie zbuduje miasta identycznego jak Twoje , bo to po prostu nie możliwe :D

wymagania sprzętowe (zalecane) :

Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
WOW, grałem chwilkę, ale później mi się gra znudziła, nie lubię zbytnio strategi.
Ładne miasto zbudowałeś, ile ci to czasu zajęło, albo inaczej ile w to grasz ??

PS: google się spodobał wątek i drukuje [Obrazek: ssyyb7.jpg]
(08.09.2012, 14:59)Lucyfer napisał(a): [ -> ]ile ci to czasu zajęło, albo inaczej ile w to grasz ??

Trudno to określić . Zainstalowałem jakieś dwa miesiące temu , ale nie gram codziennie . Mniej więcej 2-3 godz , co 2-3 dni .
O, ja lubię tego typu gry, gdzie się buduje coś swojego (Settlersi, Simsy i, ach, Hospital! wspomnienia ;)). Twoje miasto wygląda imponująco, pozazdrościłam i sama nabrałam ochoty. Da się w to zagrać jakoś on-line, czy trzeba sobie po prostu kupić grę?
Czy ta gra wymaga shader 3.0??
Nie jestem specjalnie znawcą gier . Po prostu spodobała mi się ta gierka.
(08.09.2012, 17:16)MissFuneral napisał(a): [ -> ]Da się w to zagrać jakoś on-line, czy trzeba sobie po prostu kupić grę?
Grę znajdziesz np. na chomiku. Chociaż oczywiście ;) zalecam kupno oryginału.
(08.09.2012, 18:18)Androids.apk napisał(a): [ -> ]Czy ta gra wymaga shader 3.0??
Nic nie instalowałem dodatkowo . Chociaż teraz zastanawiam się nad zainstalowaniem jakichś modów.
Mody można znaleźć np. na tych stronach:
http://xlnation.net/city-journals
http://community.simtropolis.com/files/f...-citiesxl/,
jednak nie zagłębiałem się na razie za bardzo w ich treści.