Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Poniżej screeny z miasta które udało mi się zbudować . Nie jest jeszcze dopracowane , ale już dosyć spore

To co mi spodobało się w tej grze :
![[Obrazek: 3-1346710298.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/3-1346710298.jpg)
Możemy oglądać swoje miasto z lotu ptaka , żeby po kilku ruchach rolką zejść do poziomu ulicy .
![[Obrazek: 1-1346710299.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/1-1346710299.jpg)
Różnorodność budynków . Inne budynki zbudujemy w strefach mieszkalnych ...
![[Obrazek: 2-1346710299.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/2-1346710299.jpg)
... a zupełnie inaczej wyglądają strefy przemysłowe .
![[Obrazek: 5-1346710299.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/5-1346710299.jpg)
W zależności od mapy jaką wybierzemy , możemy dostosować wybór stylu budynków , jak np. tutaj : wieczór nad morzem .
![[Obrazek: 7-1346710299.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/7-1346710299.jpg)
![[Obrazek: 6-1346710299.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/6-1346710299.jpg)
Ogólnie , zmiana pory dnia przemienia całkiem wygląd miasta i daje ciekawe efekty
![[Obrazek: 8-1346710299.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/8-1346710299.jpg)
![[Obrazek: 9-1346710299.jpg]](http://img.liczniki.org/20120904/9-1346710299.jpg)
Nic nas nie ogranicza , no może wielkość mapy


wymagania sprzętowe (zalecane) :
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
![[Obrazek: Y3AbJ8Z.jpg]](https://i.imgur.com/Y3AbJ8Z.jpg)