Kampania marki Lotto, jak zapewniają twórcy, jest pozytywnym przesłaniem od Adama Małysza, wyrażonym w formie cytatów sygnowanych jego nazwiskiem.
- Współpraca z Adamem Małyszem jest dla nas elementem naturalnej kontynuacji aktywności w obszarze sportu. W styczniu kolorowy znak Lotto pojawił się na nartach Małysza - przypomina Piotr Gawron, rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego.
Rozpoczęta kampania jest elementem repozycjonowania marki Lotto, której nowym polem kompetencji jest szeroko pojęta rozrywka. - Chcemy, aby w efekcie kampanii Lotto było postrzegane jako marka dla ciekawych ludzi, którzy mają odwagę realizować swoje pasje i marzenia - dodaje Gawron.
Kampania realizowana będzie m.in. w takich tytułach
jak Super Express, Gazeta Wyborcza, Show, Tele Tydzień, Newsweek Polska oraz na stronach portali Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl.
Za kreację odpowiada konsorcjum reprezentowane przez Propeller Film, a za zakup mediów ZenithOptimedia.
Źródło: mediarun