Dzisiaj zrobiłem nowy baner dla swojej toplisty.
Jest zupełnie z innej epoki niż sama toplista.
Celowe działanie?
Myślę, że tak...
Dlaczego?
Uważam, że ludziom znudziło się już klikanie w chomikowe banery,
przez co staje się to coraz mniej skuteczne.
Obecny baner to poniekąd eksperyment - czy się uda? Sprawdzą
sami użytkownicy toplisty
Tablica nawiązuje do "odjechanych" - humorystyczny napis "Dawca" odnosi się
do jednoznacznych skojarzeń... Czy baner ma szansę zostać zauważony?
Myślę, że dzisiejsze reklamy bardziej przykuwają uwagę swoją treścią, przekazem,
a nie efektami specjalnymi czy mega pokazówkami graficznymi.
Weźmy za przykład reklamę TPSA z sercem i rozumem.
Bardzo prosta konstrukcja reklamy jednak kluczową rolę odgrywa tu przekaz - humorystyczny,
zapadający w pamięć. Mimo że mało kto lubi tego monopolistę, reklamy z sercem i rozumem
są bardzo lubiane. Paradoks?
Myślę że bardziej na miejscu będzie stwierdzenie: Profesjonalna reklama 21 wieku