Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!


Sezon start - wiosna/lato 2011
#1
Początek nowego sezonu w sklepach odzieżowych to prawdziwy koszmar dla dekoratorów. Z czego to wynika? Na pewno z "bałaganu" jaki panuje na sali sprzedaży, przez mieszanie się nowej kolekcji ze starą, która jest w ostatniej fazie przeceny.

Jak rozwiązać problem chaosu?
Mam na to kilka swoich sposobów. Niezależnie od polityki firmy ogólnym trendem jest wydzielanie strefy "SALE". Nowa kolekcja wędruje w "ciepłe" miejsca sali sprzedaży. Są to najczęściej meble i ściany, które zlokalizowane są z przodu lub przy wejściu. Pamiętajmy, że nowy produkt powinien być sprzedawany w pierwszej kolejności, dodatkiem do zakupu mogą być produkty z przeceny. Mamy tu sprzedaż łączoną, co zwiększa szansę na realizacje planu.
Często jest tak, iż produkt SALE jest mało atrakcyjny, w niekompletnej "rozmiarówce" co nie sprzyja realizacji budżetu. Nowy towar jest towarem pożądanym! Nie chowajmy go, eksponujmy go w jak najprostszy sposób, pamiętajmy o odpowiednim doborze kolorów, układajmy towar na meblach tak, aby można było stworzyć z niego kompletny outfit, czyli komplementarnie, np. spodnie, sweter, kurtka, szal.

Witryna:
Nie zapomnijmy "pochwalić się" nowymi produktami na oknie wystawowym, ale nie mieszajmy go w żadnym wypadku z produktem z WYPRZEDAŻY! Jeśli posiadamy jedno okno wystawowe, przeznaczmy je już na prezentację nowego sezonu. Pozostawmy już tylko naklejkę lub stand z informacją: "Strefa wyprzedaży w tylnej części sklepu".

A właśnie, co z naszymi produktami z poprzedniego sezonu?
Najlepszym rozwiązaniem jest posortować towar na rodziny produktów, czyli kurtki do kurtek itp. Następnie poukładać je kolorystycznie i fasonami, oznaczyć standami z ceną minimum. Zgrupować towar w tylnej, ale zarazem widocznej części sklepu, tak aby można było go sukcesywnie wyprzedawać.

Kamil :D
  Odpowiedz


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Lato w bikini 2011 Beata 8 10 236 19.07.2011, 16:25
Ostatni post: Beata
  Nowy sezon na JEANS! Kamil 0 3 170 01.03.2011, 13:03
Ostatni post: Kamil
  Przegląd szafy męskiej na sezon WIOSNA/LATO 2011. Kamil 1 2 450 20.02.2011, 04:53
Ostatni post: KatarzynaNo-THESUMMER

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości