Witaj szanowny Gościu na forum Odjechani.com.pl. Serdecznie zachęcamy do rejestracji. Tylko u nas tak przyjazna atmosfera. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować i dołączyć do grona Odjechanych!

Strona odjechani.com.pl może przechowywać Twoje dane osobowe, które w niej zamieścisz po zarejestrowaniu konta. Odjechani.com.pl wykorzystuje również pliki cookies (ciasteczka), odwiedzając ją wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie oraz rejestrując konto wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w ramach funkcjonowania serwisu. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności. Pozdrawiamy!

Szablon strony WWW:GTAFiVeTheme
Witajcie,
Chce wam przedstawić mój projekt strony o tematyce GTA V.
Nazwałem go GTAFiVeThemes
Tło menu sidebara i postu jest troche brzydkie i nie pasuje ale nie jestem najlepszym grafikiem... :/ ale każdy może sobie przecież przerobić według swego gustu :)
Czekam na wasze oceny :P
A oto on:
[Obrazek: s1.png]

DEMO STYLU I LINK DO POBRANIA ZNAJDZIECIE TUTAJ
[Obrazek: 7HOfJI1.png]
Niedostępny
  Odpowiedz
Powiem szczerze, nie podoba mi się ona kompletnie. Czcionka, układ - po prostu jak dla mnie wygląda
na mało atrakcyjną. Doceniam jednak to że udostępniasz ją za darmo więc jak to mówią darowanemu koniu
w zęby się nie patrzy. Na Twoim miejscu popracowałbym nad dopracowaniem projektu i ogólną schludnością strony.
Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Mój odjechany profil został porzucony. Nie odpowiadam na posty i wiadomości prywatne. Jedyna opcja kontaktu ze mną to mój śmieciowy email: b0hazard małpa o2.pl
  Odpowiedz
Przepraszam ale tutaj nie bardzo jest co pokazywać, takie layout to może by przeszedł 10 lat temu ale nie teraz.
Demo to już całkowita porażka, nie działa, css sypie błędami jak leci, rozjechane wszystko.
Widać gołym okiem że o kodowaniu nie masz zielonego pojęcia.

Jedyne co mogę pochwalić to Twoje dobre chęci i zaproponować naukę podstaw HTML i css.