30.10.2011, 00:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.10.2011, 00:19 przez MissFuneral.)
tonyviroos napisał(a):A czytał ktoś uważnie umowę ?? na pewno nie, wszystkie tego typu wpadki są tylko i wyłącznie z winy osób nieczytających umowy przed jej podpisaniem.Tony, oczywiście masz rację, ja też uważam, że zawsze trzeba przeczytać umowę przed podpisaniem, żeby uniknąć później przykrych niespodzianek.
Ludzie niestety popełniają błąd i nie czytają umowy (z różnych przyczyn) a potem mają pretensje nie wiadomo do kogo i o co.
Ale jeśli klienta informuje się, choćby ustnie, że usługa jest całkowicie darmowa (a zakładam, że w tym przypadku tak było), a dopiero z umowy albo regulaminu klient dowiaduje się o kosztach, to moim zdaniem to jest celowe wprowadzanie w błąd w celu uzyskania korzyści, a nawet podpada pod oszustwo. A o takie coś już można, a nawet trzeba mieć pretensje.