Podczas uroczystej prezentacji w teatrze Capital w w Warszawie przedstawiono nowy logotyp Polskiego Związku Piłki Nożnej, który chce dzięki temu zmienić swój wizerunek. - To dla PZPN zmiana historyczna - mówi prezes Grzegorz Lato.
- Przeprowadzaliśmy badania na temat wizerunku i postrzegania PZPN-u, które przyniosły nam dużo istotnych kwestii. Nowa identyfikacja wizualna - to walka o naprawę wizerunku, odzyskanie zaufania i otwarcie się na dialog. Ten logotyp to też hasło "łączy nas piłka"- dodał Piotr Gołos, szef marketingu PZPN.
Autorem nowego logotypu Polskiego Związku Piłki Nożnej jest Andrzej Antoniuk z firmy Salt and Pepper Brand Design.
Dziennikarze od razu zauważyli, że logo PZPN przypomina symbol partii, Prawo i Sprawiedliwość. W odpowiedzi prezes PZPN tylko się uśmiechnął.
"Franzowi" nowe, odświeżone logo przypadło do gustu. - To logo jest bardzo dynamiczne i nasza reprezentacja musi być taka sama - stwierdził selekcjoner.
Dynamiczny zespół mamy obejrzeć oczywiście podczas EURO 2012. - Wielu ludzi w to wątpi. Ale wspólnie z piłkarzami wierzymy, że dobry zespół stworzymy - dodał.
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska.