30.08.2015, 17:13
31.08.2015, 14:16
![[Obrazek: 86b7a6600a875821fa3946476e8074584627ec30...e2bc79.jpg]](http://m.quickmeme.com/img/86/86b7a6600a875821fa3946476e8074584627ec3007e72e54687a199a65e2bc79.jpg)
31.08.2015, 16:15
Z tym GTA 5 to racja
M$ i Sony nieźle musieli posmarować Rockstarowi za tę obsuwę 
Swoją drogą to ciekawi mnie jak by wyglądała sytuacja z PCtami i konsolami jak wszystkie gry na PC były by na konsole oraz wszystkie gry na konsole były by na PC. Według mnie było by fajnie, bo każdy by mógł grać w to co chce.


Swoją drogą to ciekawi mnie jak by wyglądała sytuacja z PCtami i konsolami jak wszystkie gry na PC były by na konsole oraz wszystkie gry na konsole były by na PC. Według mnie było by fajnie, bo każdy by mógł grać w to co chce.
26.09.2015, 11:27
Znalazłem kolejny argument o którym wcześniej nie wspomniałem: Gdy na PC masz grę, która wymaga włożenia płyty do napędu za każdym razem gdy chcesz w nią zagrać pomimo instalacji, to możesz wykonać obraz tej płyty i ten obraz pod montować pod wirtualny napęd (w wolnej chwili zrobię poradnik jak to zrobić programem PowerISO). Wtedy nie musisz wkładać płyty gdy chcesz zagrać w jakąś grę pomimo tego, że ta gra tego wymaga. Co prawda może po przerobieniu konsoli też dało by się to zrobić ale raz, że można stracić na nią gwarancję a dwa konsola może zostać zbanowana w sieci.
Przy okazji znalazłem podobną dyskusję sprzed prawie 14 lat
http://free4web.pl/3/2,592,471,67083,0,Thread.html
Przy okazji znalazłem podobną dyskusję sprzed prawie 14 lat

19.11.2015, 18:13
Na konsoli grę można sprzedać, na PC w dobie Steamu, Originu, czyli jednorazowych kluczy (nawet w wersji pudełkowej gry) jest to praktycznie niemożliwe.
19.11.2015, 19:04
(19.11.2015, 18:13)Robotox napisał(a): [ -> ]Na konsoli grę można sprzedać, na PC w dobie Steamu, Originu, czyli jednorazowych kluczy (nawet w wersji pudełkowej gry) jest to praktycznie niemożliwe.
Fakt, w wielu źródłach słyszałem, że PC pod względem odsprzedawania gier wypada gorzej niż konsola. Jeśli jednak gra jest przypisana tylko do konta, to można odprzedać pojedyncze konto z grą. I przy okazji powiedź mi szczerze, po jakim czasie sprzedajesz gry i ile są warte po takiej odsprzedaży? Bo np. jak ktoś chce być dobry w jakimś multiplayerze, to czasem w jedną grę może grać nawet kilka lat.
20.11.2015, 15:22
Zależy jaka gra, ale są gry, które nie tracą dużo na wartości. Nowa gra przykładowo kosztuje 170zł, to taką używaną można sprzedać za 120-130zł.
Co do sprzedawania kont steam, to kto zakłada sobie pod każdą grę inne konto?
Co do sprzedawania kont steam, to kto zakłada sobie pod każdą grę inne konto?
20.11.2015, 17:20
(20.11.2015, 15:22)Robotox napisał(a): [ -> ]Zależy jaka gra, ale są gry, które nie tracą dużo na wartości.Po jakim mniej więcej czasie i o jakich grach mówisz?
(20.11.2015, 15:22)Robotox napisał(a): [ -> ]Co do sprzedawania kont steam, to kto zakłada sobie pod każdą grę inne konto?Trochę mało jest to wygodne, jednak chciałem wspomnieć o takiej możliwości co do odsprzedaży gier na PC. I jak komuś zależy na odzyskaniu pieniędzy to dlaczego tego nie zrobić.
W przypadku odsprzedaży gier pozostaje jeszcze jedna kwestia. Czasem są gry w które by się chciało zagrać ponownie po dłuższym czasie a odsprzedaż to uniemożliwia(chyba, że się ściągnie pirata ale to już inna sprawa).
08.12.2015, 00:32
Nie wspomniałem jeszcze o jednej rzeczy. Na PC są emulatory różnych konsol jak np. PS2. A nie słyszałem aby na konsolach "nowej generacji" można było uruchomić gry z np. PS2.
08.12.2015, 16:15
XONE emuluje gry z Xboxa360, a Xbox360 z DirectxBox'a. Na ps4 ma być wkrótce dodany emulator gier ps2, emulator ps1 już jest.
Nintendo Wii U odczytuje gry z Wii, Gamecuba oraz emuluje wszystkie gry Nintendo retro z lat 80 i 90.
Wydajność konsol jest wykorzystywana przez programistów w 100%, bo dokładnie wiedzą na jaki sprzęt grę robią i jak się będzie ona zachowywać. Na komputerach są setki różnych kart graficznych, przez co programiści nie są wstanie przygotować gry pod każdą z nich co skutkuje słabszą wydajnością gry, mimo lepszej karty graficznej od tej z konsoli.
Przykład:
10 lat temu konsola X360/PS3 kosztowała niecałe 2000zł, komputer kupiony wtedy nawet za 3000zł dzisiaj nie odpali takich gier jak choćby GTA V, BTF 4 itp., mimo, że te gry na konsole wyszły.
Nintendo Wii U odczytuje gry z Wii, Gamecuba oraz emuluje wszystkie gry Nintendo retro z lat 80 i 90.
Wydajność konsol jest wykorzystywana przez programistów w 100%, bo dokładnie wiedzą na jaki sprzęt grę robią i jak się będzie ona zachowywać. Na komputerach są setki różnych kart graficznych, przez co programiści nie są wstanie przygotować gry pod każdą z nich co skutkuje słabszą wydajnością gry, mimo lepszej karty graficznej od tej z konsoli.
Przykład:
10 lat temu konsola X360/PS3 kosztowała niecałe 2000zł, komputer kupiony wtedy nawet za 3000zł dzisiaj nie odpali takich gier jak choćby GTA V, BTF 4 itp., mimo, że te gry na konsole wyszły.